פניה לממונה על המחוז במשרד הפנים לאכוף התקשיר בעניין התנהלות דובר העירייה

האם יזומן רועי לחמנוביץ לשימוע, כדרישת חבר מועצת העיר שלום אדרי ששקל לזמן כינוס מליאה להדחתו אך נמנע לעשות כן בשל החגים.

עו"ד אלי בוטבול
עו"ד אלי בוטבול

עו"ד אלי בוטבול פנה בשם יו"ר סיעת הליכוד ח.מ. העיר מר שלום אדרי לממונה על המחוז מר חיים יפרח ודורש התערבותו באכיפת כללי האתיקה על דובר העירייה רועי לחמנוביץ הנותן דרור לעצמו לכתוב מאמרי דעה פולטיים בעיתונות הארצית.

"פעולותיו של מר לחמנוביץ נוגדים את כללי האתיקה החלים על דוברי הרשויות וחמור מכך בניגוד לכללי התקשיר אשר חלים בעניינינו זה גם על עובדי הרשויות". כותב עו"ד בוטבול.

בהמשך מפרט את שורת המקרים בהם הביע דובר העירייה, בהיותו בתפקיד, דעה פוליטית. סעיף 4: "מר לחמנוביץ מצא לעצמו את הדרור לכתוב מאמר דעה לא פחות מאשר בנושא השנוי במחלוקת בקרב הציבור הרחב בעיתון 'מעריב' מיום 31.3.2023. ניכר כי מר לחמנוביץ עושה זאת בידיעת ראש העירייה שאם לא כן הרי שלא היה מפרסם טור דעה בעיתון ארצי מבלי ידיעתה או הסכמתה".

בהמשך המכתב מזכיר עו"ד בוטבול את המחשבה של חבר מועצת העיר שלום אדרי להחתים חברי מועצה לכינוס מליאה להדחתו של הדובר, אלא שהוא נמנע מלעשות כן בשל הקרבה לחג ולהסתפק בדרישה להורות לו לחדול ממעשיו. "הנך נדרש להורות לראש העירייה כי תנחה את מר לחמנוביץ לחדול ממעשיו על אתר, ולזמנו לבירור משמעתי על הפרת הוראות התקשי"ר".

המכתב ממוען לידי מר חיים יפרח ומכותבים ראש העירייה, היועמ"ש ומבקר העירייה יעקב דהן.

נושאים: בית שמש, תקשיר, חיים יפרח, עליזה בלוך, שלום אדרי
עו"ד אלי בוטבול
עו"ד אלי בוטבול
עו"ד אלי בוטבול
עו"ד אלי בוטבול
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: