חבר מועצת העיר והקואליציה אליסף ורמן פורש מהחיים הפוליטיים

לא, זה אינו קשור לחקירה, זה קשור לתפקיד הבא שקיבל ורמן, מנהל אגף בלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. משם יראה במספרים את התפתחותה של העיר בית שמש

עם ראש העירייה
עם ראש העירייה

ארבע שנים הספיקו לו לכהן כחבר מועצת עיר, אליסף ורמן חבר רשימת בית שמש חוזרת, והבית היהודי פורש מהפוליטיקה. הערב נודע כי שיגר הודעה לחברי הקואליציה העירונית בדבר פרישתו מפעילות ציבורית. מכתב הפרישה שלו יונח רק מחר בבוקר על שולחן ראש העירייה.

זו ההודעה שהעביר ורמן לחברי מועצת העיר מיד בצאת השבת.. "את הדברים הבאים אולי כבר הבנתם או שמעתם משמועה אך חשוב לי להעביר אליכם את הדברים מכלי ראשון. מזה חמש שנים פעלתי בשורות העשייה הפוליטית העירונית, מתוכן ארבע שנים כחבר מועצת העיר. השתדלתי ככל יכולתי לפעול למען העיר ותושביה השונים, לפרט ולכלל כאחד. בימים אלו אני מסיים את תפקידי במשרד הבינוי והשיכון, ומתחיל תפקיד חדש בלשכה המרכזית לסטטיסטיקה כמנהל אגף. תפקיד זה מונע ממני להמשיך ולכהן במועצת העיר, ולכן אני פורש מהעשייה הפוליטית הפורמלית, בצער, אך גם בשמחה.

לכבוד היה לי להיות עמכם ברגעים שונים בשנים אלו. לעתים הסכמנו ולעיתים צעקנו, אך תמיד היתה טובת העיר לנגד עינינו. בעזרת ה' אמשיך לעשות ולפעול למען עירנו בכל מקום בו אהיה ובכל תפקיד אותו אמלא". עד כאן לשון ההודעה.

הבאה בתור ברשימת הבית היהודי היא עו"ד רינה הולנדר, פעילה חברתית מובילה בעיר המשמשת גם כחברת המועצה הדתי בעיר. עתה עליה להחליט באם לשרוד את התפקיד בו היא עושה חיל למען הנשים בעיר או לפרוץ קדימה לתוך שולחן מועצת העיר.

הראשון להגיב על התפטרותו של אליסף היה סגן ראש העיר משה שיטרית מהליכוד שאמר: הצטערתי לשמוע".

נושאים: בית שמש, קואליציה
עם ראש העירייה
עם ראש העירייה
עם ראש העירייה
עם ראש העירייה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: