בית שמש מעמיקה את הקשר לתנ"ך

לרגל שנת ה 70 לעיר בית שמש החלה מסורת חדשה בעיר : חידון התנ"ך לבתי הספר היסודיים והעל יסודיים בעיר, אלדד עמר וטלי רביץ חתן וכלת חידון התנ"ך העירוני לבי"ס יסודיים בעיר בית שמש

חידון בזום.
חידון בזום.

עיריית בית שמש בראשות עליזה בלוך החליטה להעיק את הקשר והזהות היהודית עם התנ"ך. לפיכך הוחלט לקיים כאן חידוני תנ"ך לילדים9 ולנוער בנפרד. נכון, הייתה מסורת כזו בעבר , מסורת שהופסקה או הושהתה, תלוי בעיני המביט, עכשיו מבקשת בלוך לחזק את הקשר והזהות עם עולם התנ"ך. איך? בעזרת חידונים נושאי פרסים ותעודות. היום התקיים חידון התנ"ך לבתי הספר היסודיים ומחר יתקיים החידון לבתי הספר העל יסודיים. החידון העירוני הוא המשך ישיר לחידונים בית ספריים מהם נבחנו התלמידים לקראת הדיון העירוני. החידון כולו התקיים בזום וצפו בו צוותי החינוך מבתי הספר השונים ומשפחות המתמודדים.

החידון נפתח בברכת ראש עיר ד"ר עליזה בלוך וסגן ראש העיר וממונה החינוך הרב ישעיהו ארנרייך.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "אני גאה בכם כל משתתפי החידון על המאמץ והיוזמה. אתם מחבקים היום את ספר התנ"ך ואומרים בקול ברור זהו ספר הספרים שלכם. כל משתתפי החידון כולכם הוכחתם יסודיות, חריצות התמדה והרבה אחריות על ספר הספרים. לקחת אחריות על הזהות שלנו כעם. אני מחזקת אתכם על האתגר העצום"

סגן ראש העיר וממונה חינוך הרב ישעיהו ארנרייך :"היום בחידון יבחר מנצח. אבל בעצם כולכם מנצחים. אתם קיימתם ממש את "והגיתם בו יומם ולילה". מרגש לראות אתכם תלמידים צעירים את האהבה שלכם לתנ"ך ואת הרצון שלכם להכיר אותו ממש בעל פה. שאו ברכה והצלחה"

הזוכים הם - אלדר עמר תלמיד ביה"ס- ז'בוטינסקי שזכה בתואר חתן התנ"ך

כלת התנ"ך היא טלי רביץ- תלמידת נצח ישראל

נושאים: תנך, בית שמש, עליזה בלוך, חינוך.
חידון בזום.
חידון בזום.
חידון בזום.
חידון בזום.
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: