10 עצורים בפרשות שחיתות בניה

10 חשודים נעצרו הלילה לחקירה באזהרה ועוכב חשוד נוסף בחשד למעורבות בעבירות שוחד, קבלת דבר במרמה, מרמה והפרת אמונים, עבירות מס וכן עבירות נוספות. בין העצורים עובדי ציבור בכירים".

אחד מאתרי הבניה בעיר, לא קשור
אחד מאתרי הבניה בעיר, לא קשור

לילה דרמטי עבר על העיר. כוחות משטרה פשטו הלילה על משרדים, בתים, מהם נאספו מסמכים לבסס שורה של חשדות לכאורה בעבירות. בין היתר הם חשודים שקיבלו טובות הנאה בתמורה להסבת קרקע ציבורית שהייתה מיועדת להקמת מבנה תורני לבניין מגורים. חיפושים נערכו בבתיהם ובמשרדיהם. סעיפי החשד: שוחד, קבלת דבר במרמה, מרמה והפרת אמונים. במוצאי פרשת בהר סיני, נעצרים חשודים לכאורה בפרשת השחיתות שתטלטל את העיר. פרשה חדשה נכתבת בספרי דברי הימים, נגע בהר.

בין העצורים בכירים ביותר במישור הציבורי, רובם קשורים לניהולי נדל"ן בעיר. אין ספק שגל המעצרים שהחל הלילה לא ייגמר במעצרם של העשרה וייתכן כי עוד יזומנו לחקירה או למסירת עדות.

הנה הודעת המשטרה: "במסגרת הלחימה הסדורה של משטרת ישראל נגד עבירות הנוגעות לטוהר המידות ושחיתות ציבורית ומעיבות על ניהול שגרת חיים תקינה לאזרחים נורמטיביים, ונוכח ראיות אשר העלו חשדות לכאורה לביצוע עבירות נוספות, פתחו הבוקר היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) בלהב 433 ורשות המיסים בחקירה משותפת גלויה, בתום תקופה ארוכה במהלכה התבצעה פעילות סמויה.

בשעות האחרונות נעצרו 10 חשודים לחקירה באזהרה ועוכב חשוד נוסף בחשד למעורבות בעבירות שוחד, קבלת דבר במרמה, מרמה והפרת אמונים, עבירות מס וכן עבירות נוספות. בין העצורים עובדי ציבור בכירים ברשות מקומית.

מדובר בחקירה המנוהלת על ידי משטרת ישראל בשיתוף פעולה מלא עם חקירות מס הכנסה ירושלים ברשות המיסים ובליווי פרקליטות מחוז ירושלים ומתמקדת בתופעת השחיתות הציבורית.

על פי החשד, החשודים, כל אחד על פי חלקו, קיבלו לכאורה במסגרת תפקידם טובות הנאה שוות כסף בתמורה לקידום תועלתם של אחרים וזאת בניגוד לחוק.

עם מעצרם של החשודים, נערכו חיפושים בבתיהם ומשרדיהם." כך הודעת המשטרה. לא ברור לאיזה מבנה ציבורי מתכוונת הכתבה בעיתון כלכליסט המספרת את הסיפור הבוקר. מה שכן היום צפויה הפרשה להסתעף, כאשר החשודים שהובאו לחקירה במשטרה , יתייצבו בשעות הצהריים ככל שיידרש מבחינה חקירתית, לדיון בעניינם בבית משפט השלום בראשון לציון להארכת מעצרם.."

בהודעת המשטרה סתמו ולא פירשו: "משטרת ישראל תמשיך לחקור ולחשוף תהליכים פסולים, תוך ניגוד עניינים, וכן לחתור ולהגיע לכל מקום בו יש חשד לשחיתות ציבורית הפוגעת בסדרי השלטון ובאזרחים הנורמטיביים." חרושת השמועות כבר מספרת על בכירים ביותר באגף ההנדסה, ועל פעילים בתחום הנד"לן בעיר ויש מי שמוסר שגם שמות קבלנים ביניהם.

המעצר ואיסוף המסמכים מעביר למעשה לחקירה גלויה את מה שהתנהל כאן במשך חודשים ואולי שנים ארוכות על תכניות הנדל"ן שהעיר חוותה כאן.

אחת התגובות שנאמרה מפי איש ציבור שבשלב זה נמנע מלציין את שמו היא : "הגיע הזמן, שנים של שחיתות ולא מקישים בדלת". תעקבו כאן יהיה מעניין.

נושאים: בית שמש, אגף ההנדסה
אחד מאתרי הבניה בעיר, לא קשור
אחד מאתרי הבניה בעיר, לא קשור
אחד מאתרי הבניה בעיר, לא קשור
אחד מאתרי הבניה בעיר, לא קשור
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
10 עצורים בפרשות שחיתות בניה
דליה שרםנכתבה ביום שני, 07 במאי 2018, 05:25

ציון עיתונך חסר בימים אילו וביכלל. עצוב וכואב מאוד על עירינו האהובה...לא לזה פיללתי לפני ארבעים שנים כשהגעתי וקבעתי את מקום מגורי וחיי...