לווייתה של רוס – רוז לובין ז"ל תתקיים ביום חמישי בשעה 9:00 בהר הרצל

חיילת בודדה שעלתה לישראל והתנדבה למלא שליחות קודש למען ישראל. הציבור מתבקש להגיע ללוויה, לחזק את הוריה ולכבדה על גבורתה בכבוד אחרון. עשו את המאמץ, עלו והנחילו כבוד ללוחמת שקידשה שם שמים ברבים. יהי זכרה ברוך.

רוז ז"ל צילום: דוברות המשטרה
רוז ז"ל צילום: דוברות המשטרה

סמ״ש רוס אלישבע רוז איידה לובין ז"ל היא השוטרת ה-59 שנפלה בקרבות ה-7 באוקטובר. במהלך פעילותה הגיח מחבל (16, עיסוואה) דקר אותה אנושות ולוחם נוסף שנפצע באורח קל. לוחם שלישי שהיה עימם ירה לעבר המחבל במטרה לנטרל אותו.

כתוצאה מהפיגוע סמ״ש רוס אלישבע רוז איידה לובין נפגעה באורח אנוש ופונתה לבית החולים ׳הדסה עין כרם׳. לאחר מאמצים רבים להצלת חייה, נאלצו הרופאים המטפלים לקבוע את מותה.

הלוחמת סמ״ש רוס אלישבע רוז איידה לובין זיכרונה לברכה, בת 20, תושבת הקיבוץ סעד בעוטף עזה.

לוחמת בודדה אשר עלתה בגפה לארץ באוגוסט 2021 מארצות הברית על מנת להתגייס לשירות קרבי במשמר הגבול. היא התגייסה לשירות חובה בחיל במרץ 2022 ועם סיום טירונות- הכשרת לוחמות, שובצה בגדוד העתיקה במג״ב ירושלים.

חבריה לפלוגה במשמר הגבול מספרים על לוחמת אמיצה, מקצועית, ערכית, חברותית, חייכנית וטובת לב החפצה לעזור לכל אדם, הייתה הראשונה להירתם לכל משימה למען הגנת המדינה.

רוס לובין ז"ל חיילת בודדה מאטלנטה תובא למנוחת עולמים בהר הרצל בירושלים ביום חמישי ה-9 בנובמבר בשעה 10:00. הוריה יטוסו מאטלנטה לישראל כדי להשתתף בהלווייתה.

לרוז מגיע הכבוד על גבורתה ושירותה להגנה על עם ישראל. זה גם יעלה את הוריה וייתן משמעות שכן הם יראו שזהו עם ישראל שהיא אהבה.

הציבור מתבקש להגיע ללוויה, לחזק את הוריה ולכבדה על גבורתה בכבוד אחרון- חסד של אמת. עשו את המאמץ בין אם אתם בירושלים ובין אם אתם כאן בבית שמש, עלו והנחילו כבוד ללוחמת שקידשה שם שמים ברבים. יהי זכרה ברוך.

נושאים: רוז לובין, הר הרצל, הלוויה. כבוד אחרון
רוז ז"ל צילום: דוברות המשטרה
רוז ז"ל צילום: דוברות המשטרה
רוז ז"ל צילום: דוברות המשטרה
רוז ז"ל צילום: דוברות המשטרה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: