תתחילו להתרגל, אדוני סגן ראש העיר מר יצחק אלמליח

ההתלבטות של ש"ס, בעשרת הימים הקרובים, יצטרך אריה דרעי להחליט: גרינברג או בלוך. בית שמש חרדית על מלא או בית שמש עיר פלורליסטית בראשות בלוך. בכל מקרה הכותרת אינה מנותקת מהמציאות העתידית

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
אלמליח, מאחור עכשיו מקדימה.
אלמליח, מאחור עכשיו מקדימה.

מה יהיו תוצאות הסיבוב השני בבית שמש ממש לא מעניינים את איציק אלמליח מס' 2 ברשימת ש"ס. משה אבוטבול המועמד מטעם ש"ס יודיע בקרוב על המשך דרכו, אבל היא ברורה. הוא בתפקיד סגן שר במשרד החקלאות, איש שאוהב את העבודה הממלכתית, את העיסוק בענף החקלאות והקשור בו, אוהב את הקשרים שפיתח שם וסביר להניח שהוא שהוא יודיע על התנתקות סופית מהמישור המקומי. אבוטבול אגב מבטיח להמשיך להתעניין ולעשות למען בית שמש כאילו הוא היה ראש העיר שלה.

אדם אחד אינו במתח, והוא יודע שהוא הופך להיות היורש לראש הסיעה בבית שמש, איציק אלמליח, מס' 2. מי שהיה צמוד מאוד במסע הבחירות לאבוטבול, וקודם, לפני החלטתו להתמודד צמוד מאוד לעליזה בלוך. עומדת היום בפניו החלטה לא פשוטה.

בש"ס כמו בש"ס, הגורם המקומי לא ממש בקבלת החלטות, הכל נסגר למעלה, בידי מועצת החכמים, בידי בעל הבית ח"כ אריה דרעי. מה יעשה דרעי? אם יש היגיון בפוליטיקה דרעי לא ייתן את בית שמש על מגש של כסף לגפני ושות וימליך כאן את גרינברג, יעדיף גם מהכרת הטוב (במערכת הבחירות פורסם סרטון בו דרעי מככב בדברי שבח והלל לעשייתה של בלוך) את בלוך. לך תדע בסופו של דבר מחשבותיו של האיש הזה, אולי דווקא ינסה לשקם את מערך היחסים עם משה גפני בתוך העולם החרדי.

אפשרות השניה הקיימת היא תמיכה בגרינברג לראשות ואז בכל מקרה, עם גרינברג או עם בלוך, הופך מיודענו איציק אלמליח, המשנה לראש העיר לסגן ראש העיר וממלא מקומה. כבוד גדול למי שנכנס כעלם חסר ידע לעולם הפוליטי המקומי. כן כן, תתחילו להתרגל, אדוני סגן ראש העיר מר יצחק אלמליח.

למי עדיף? אם אלמליח אצל גרינברג, הוא עוד חרדי בממלכת חרדים מלאה. אם הוא אצל בלוך הופך להיות מלך החרדים, על פיו יישק דבר. בהנחה שבלוך לא תעשה שטויות כמו בקדנציה ראשונה ותצרף אליה עוד מפלגה חרדית.

ההחלטה כאמור אינה בידיו, ובעשרת הימים הקרובים, למעשה עד יום שישי הבא, יצטרף אריה דרעי להחליט: גרינברג או בלוך. בית שמש חרדית על מלא או בית שמש עיר פלורליסטית בראשות בלוך. הערה לסיעת ש"ס 4 ארבעה מנדטים.

נושאים: בחירות 2024, בית שמש, משה אבוטבול, אריה דרעי. גרינברג, בלוך.
אלמליח, מאחור עכשיו מקדימה.
אלמליח, מאחור עכשיו מקדימה.
אלמליח, מאחור עכשיו מקדימה.
אלמליח, מאחור עכשיו מקדימה.
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
תתחילו להתרגל, אדוני סגן ראש העיר מר יצחק אלמליח
עמית
(5 / 5)

נכתבה ביום שלישי, 05 במרץ 2024, 19:23

גרינברג ידאג שהעיר ישאר פלורליסטית, זה טוב לנו וטוב לחרדים, והם גם יודעים זאת, חוץ מזה שהבנאדם מוכשר מאוד, בטח עדיף מבלוך שלא פיתחה את העיר בבילוי תעסוקה ותחבורה.