תכנית בניה חדשה למגרש בצומת שד' הרצוג- נהר הירדן

לפי התכנית המוצעת ייבנו במגרש 130 יח"ד ועוד 2997 מ"ר מסחר.

מגרש לבניה גדולה
מגרש לבניה גדולה

במגרש ריק (מול לב הרמה- רסידו), בצומת הרחובות שד' הרצוג ונהר הירדן צופה לרח' דובר שלום, עומדים לקום בעתיד הקרוב עוד מבני (בית) מגורים גדול. בימים אלה מוגשת תכנית לוועדה המחוזית לתכנון ובניה להמרת השטח. המרת שטחי מסחר מאושרים ותוספת זכויות להקמת מבנה מגורים הכולל 126 יח"ד משולבות עם שימושים מסחריים וציבוריים. פיתוח שטח ציבורי פתוח וכיכר עירונית לרווחת הציבור.

להלן פרטים ראשונים על כוונות התכנית.

שינוי במערך ייעודי הקרקע כמפורט- מייעוד מסחר לייעוד מגורים ד', שטח ציבורי פתוח וכיכר עירונית. 4... המרת שטחי מסחר לפי תכנית מאושרת 12,333 מ"ר עיקרי + שירות, לשטחי מסחר 2,997 מ"ר עיקרי + שירות, כאשר יתרת השטחים יומרו למגורים 9,336 מ"ר עיקרי + שירות.

צומת שד' הרב הרצוג עם נהר הירדן, הוא אחד הצמתים הסואנים, עמדו שם בכל שעת בוקר או צהריים ותראו במו עיניכם את כמות הנוסעים/הולכי הרגל/העומדים בתחנות ההיסעים.

האם זה המקום לתקוע עוד בניינים?

אם יש עוד שיקול שצריך לעמוד לנגד הדנים בתכנית הוא הנושא החברתי בה. שכונת רמה ב' אחת השכונות הצפופות, עם בעיות מחסור בתשתיות, מוסדות חינוך, מקוואות, מוסדות בריאות ועוד. שכונה בה מתגוררים קנאים וגם תושבים נורמטיבים, תוספת של עוד דירות תעמיס על הקשיים הקיימים מבלי להתחשב במחפשי איכות חיים הדרים בשכונה.

נושאים: אגף ההנדסה, רמה ב, בית שמש, לב הרמה.
מגרש לבניה גדולה
מגרש לבניה גדולה
מגרש לבניה גדולה
מגרש לבניה גדולה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: