שר הרווחה אורחה של ראש העיר הגיע גם לקיבוץ תמוז

בלוך אירחה את השר שמולי בבית שמש שאת ביקורו סיים בקיבוץ תמוז. האם יש קשר? אל תשכחו שאמרנו לכם, קיבוץ תמוז הופך להיות משענתה העיקרי לקראת ההתמודדות הבאה.

שמולי עם בלוך צילום: דוברות העירייה
שמולי עם בלוך צילום: דוברות העירייה

בשבוע שעבר ביקר שר הרווחה איציק שמולי, לפי ההודעות בתקשורת הוא היה אורחה של ראש העירייה דר עליזה בלוך. דוברה מר רועי לחמנוביץ הפיץ הודעה על ביקורו, על התרשמותו העמוקה מניהול העיר. כך פתח את ההודעה: "הביקור נפתח בפגישה אישית עם ראש העיר ד"ר עליזה בלוך.

לאחר מכן עלה השר לנקודת התצפית על גג בניין העירייה ושמע סקירה מראש העיר ד"ר בלוך על התפתחות העיר. לאחר מכן הסיור הגיע למרכז הורים וילדים ולמועדונית אותה מפעילה עמותת "עזרת אחים" של הרב אברהם קאפ.

ראש העיר ד"ר בלוך סקרה בפני השר וצוותו את האתגרים בתחום הרווחה והשירותים החברתיים ובעיקר את הפער בין הצרכים העצומים לבין תמונת ההיצע הקיים." בהמשך הביא דברים בשם ראש העיר, האורח רם המעלה, וסגניתה של בלוך.

אכן יום עמוס לאורח העסוק וטרוד מאוד בענייני משרדו. ואם הוא כבר בבית שמש למה שלא יבקר בטבורה של עיר, היום, כל עוד בלוך בשלטון, קיבוץ תמוז.

משום מה, על הכל הרבו לדבר, על הביקור שערך שמולי ב... קיבוץ תמוז לא דווח בתקשורת המקומית. שר הרווחה הוא איש העבודה, ושם בקיבוץ תמוז הוזמנו מספר אורחים ממפלגת העבודה, יותר מדוייק ממה שנשאר מהמפלגה המתרסקת על פי הסקרים. לא נכחו רבים, מעט מאוד נציגים מקיבוץ תמוז, חברי מפלגת העבודה בבית שמש . הביקור היה קצר, גם לא נישאו בו הרבה הצהרות, ובכל זאת זה היה ביקור שאפילו תמונה אחת לא יצאה ממנו. ב שמולי מודאג יותר מהסיכוי שיהיו בחירות, ואז בכלל מפלגת העבודה שהיום עם 3 מנדטים תיעלם ולא תעבור את אחוז החסימה.

נעיר כי בלשכת בלוך עסוקים ברגעים אלה לתכנן את הסיור הבא עם החבר כנסת הפנוי התורן. אומרים שבלשכת בלוך יש יומן המיועד רק לארגון הביקורים ויש עובד שמיוחד למשימה הזו לדאוג שבכל שבוע יגיע ח"כ אחד לפחות, מוטב שניים. אגב ביום חמישי תגיע השרה לשיוויון חברתי. גם היא מכחול לבן.

נושאים: שר הרווחה, עליזה בלוך, קיבוץ תמוז, מפלגת העבודה
שמולי עם בלוך צילום: דוברות העירייה
שמולי עם בלוך צילום: דוברות העירייה
שמולי עם בלוך צילום: דוברות העירייה
שמולי עם בלוך צילום: דוברות העירייה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: