מה הציגו חברי מ. העיר במסמך לפני הרב קנייבסקי?

הערב התפרסמה תמונה ברשת החושפת ביקור אצל הרב קנייבסקי שנשמר בסוד של חברי מועצת העיר מדגל בליוויית רמ"ט עליזה בלוך. סילברסטין: הלכנו לקבל ברכה. מאלי באמצעות הדובר: "לא מפרט תוכן פגישות אישיות". אדרי: "תרגיל ביח"צ"

הרב מעיין במסמך
הרב מעיין במסמך

תמונה שרצה ברשת הערב מציגה את חברי מועצת העיר יוסי גולדהירש ואת ישראל סילרבסטין אצל הרב קנייבסקי. הרב קופשיץ כנראה לא מספיק אז רצו לרב קנייבסקי. עם השניים נסע גם רמ"ט לשכת ראש העיר עליזה בלוך, יוחנן מאלי. האם עליזה בלוך היתה בסוד העניין?

בתמונה נראה כב' הרב קנייבסקי מעיין באיזה שהוא מסמך שהוצג לו. בדרך כלל מהשוואת תמונות 'ברכה' אחרות הרב קנייבסקי עוסק בתלמוד תורה, כאשר הש"ס פתוח לפניו, והוא רוכן עליו. בתמונה ש'הודלפה' לקבוצות, רמ"ט העירייה עוקב בדריכות ובציפייה לשמוע מוצא פיו של הרב קנייבסקי. נראה לכם שהביאו לו נוסח ברכה להשמיע באזניהם? . המתח ניכר על פני יוחנן... האם בנייר שאחז הרב קנייבסקי הוצגו נתוני הקורונה המדאיגים היום בבית שמש? מתוך 750 דגימות שנעשו אתמול, 20.13% חיוביים. מס' המאומתים 2590 עליה בשבעה ימים כמעט אלפיים חולים, חלקם במצב קשה בבתי חולים. ראש העיר עליזה בלוך שאיבדה שליטה על הנגיף בעיר מחוסר רצון או יכולת, נאחזת עכשיו במיסטיקה ופונה לרבנים?

ביקשנו הערב את הדובר להסביר מהות הנסיעה. ביקשנו גם משני חברי מועצת העיר להסביר מהות שליחותם.

אומר ישראל סילבסטין: נסענו לקבל ברכה. אם ברכה, ממתי הולכים במשולש לברכה? ברכה זה עניין אישי לכל פונה ופונה, יש מי שיפנה ויבקש הצלוחה בעסקים, בפרנסה, ביצירה. ויש מי שיבקש אולי ברכה לפריון ושגשוג. לא נראה ולא סביר. סילברסטין מתעקש שהנסיעה הייתה רק לברכה. נו...

התייחסות דובר העירייה: "רמ"ט ראש העיר יוחנן מאלי נפגש עם רבנים רבים, חברי כנסת ושרים, וגם עם אנשים מהשורה מטעמים רבים. לא נוהג לפרט על מטרות פגישותיו האישיות." אם הפגישה אישית, למה דובר העירייה צריך להתייחס אליה?

שלום אדרי יו"ר סיעת הליכוד בקואליציה אומר: "למה היא לא הלכה אליו? אותה בוודאי הוא יקבל למרות שהיא אישה, והרי היא חושבת שהיא המשיח. מכל מקום זה עוד תרגיל ביח"צ".

נושאים: הרב קנייבסקי, עליזה בלוך, יוחנן מאלי, סילברסטין
הרב מעיין במסמך
הרב מעיין במסמך
הרב מעיין במסמך
הרב מעיין במסמך
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: