שני חתנים לחידון התנ"ך הארצי למבוגרים לשנת תשפ"ג- אחד מהזוכים מבית שמש

התנ"ך, ספר הספרים חביב על בני בית שמש והאיזור, זוכה נוסף לרשימה הנכבדת של הזוכים בתואר חתן התנ"ך.

צילום: מוקי שוורץ לע"מ
צילום: מוקי שוורץ לע"מ

שני זוכים בחידון התנ"ך הארצי למבוגרים שהתקיים אתמול: שלמה מונדשיין מירושלים ושמשון ג'יקוב מבית שמש. החידון נערך בסימן "חזון ודרך" בעקבות מורשתו של דוד בן גוריון.

ג'ייקוב מצטרף לזוכה משנת תשע"ג אליאור באבאיין תלמיד שעלי תורה שזכה במשותף בתואר עם ישי אייזנברג מניו ג'רזי איתה כרתנו ברית ערים תאומות באחרונה. בשנת תשמ"ט זכה ירין ינאי ממושב נחם הסמוך במועצה האזורית מטה יהודה.

ד"ר יפעת שאשא ביטון שרת החינוך בירכה את המשתתפים והזוכים: ״ברכות חמות לזוכים ולכל המתמודדים. אהבתכם לספר הספרים, המתבטאת בבקיאות ובידע המרשימים שהפגנתם כאן, מהווים השראה לכולנו, ומספקים הזדמנות נוספות לחזור אל סיפורי התנ״ך ולפגוש את הרלוונטיות שלהם גם לימינו. החשיבות של התנ״ך והמצפן המוסרי והערכי שהוא מהווה לנו כעם וכחברה, באים לידי ביטוי גם בערב חשוב זה בחג האורים בו אנו מאירים את סיפורי התורה וחוכמתה״.

מנכ"לית משרד החינוך, דלית שטאובר: "חידון התנ"ך למבוגרים בחג החנוכה הוא אירוע משמעותי ונוסף בתהליך החיבור לספר התנ"ך, החשוב בנכסי צאן הברזל של העם היהודי. כחלק מתפיסה חינוכית זו, אנו פועלים ביתר שאת ובדרכים מגוונות להעמקת אהבת התנ"ך והקריאה בו בקרב תלמדינו. ברכות חמות לזוכים ולמשתתפים המוסיפים אור גדול לחג האורים.

גם ראש העיר בית שמש הצטרפה לברכות בהודעה ברשת הטויטר. "גאים בך מאוד שמשון, כל הכבוד! אתה גאווה לעיר ולמדינה כולה!".

נושאים: חתן התנך, אליאור באבאיין, ירין ינאי, בית שמש, שמשון גייקוב
צילום: מוקי שוורץ לע"מ
צילום: מוקי שוורץ לע"מ
צילום: מוקי שוורץ לע"מ
צילום: מוקי שוורץ לע"מ
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: