נערכים ליום הזיכרון תשפ"ג

אל החלקה הצבאית בבית שמש, הגיעו שליחי 'נאוה' עמותה המובילה את מיזם אבנים עם לב אדם, פרוייקט בו מניחים אבנים מקושטות וגלויה עם מסר אחדות על קברות הבנים והבנות. מרגש.

על קבר אחד הנופלים
על קבר אחד הנופלים

יש מי שלא מעניין אותו כל אוירה שתהיה, יום הזיכרון הוא יום בו עם ישראל צריך, חייב, ומצווה להתייחד עם הנופלים במערכות ישראל לדורותיהם ועם נפגעי פעולות האיבה. ביום הזיכרון, אין מחלוקות, אלו יכולות אם בכלל לחכות לימים אחרים. ביום הזה עם ישראל, כולו מאוחד סביב הזיכרון, הכבוד וההנצחה שיש לתת למי שבזכותו אנחנו כולנו כאן בונים את ישראל שלנו.

בחלקה הצבאית בבית שמש, כמו בכל החלקות הצבאיות ברחבי ישראל הגיעו שליחי 'נאוה' שיזם ומוביל את פרוייקט מיזם אבנים עם לב אדם, פרוייקט בו מניחים אבנים מקושטות על קברות הבנים והבנות. פרויקט מרגש בו מונחות אבנים מעוטרות עם מסרים של חיזוק והזדהות על קברי חללי ישראל בכל בתיי העלמין הצבאיים בארץ ביום הזיכרון הלאומי לחללי מערכות ישראל ונפגעי האיבה. המיזם גם נועד ליצור הזדהות וסולידריות עם המשפחות השכולות אשר מנועות מלהגיע לקברי יקיריהן באמצעות הנחת אבנים מעוטרות במסרים של אהבה ותמיכה על קברי חללי צה"ל, בשמן של המשפחות.

בבית העלמין הונחו הבוקר אבנים עם גלויה ובה נכתב: "כולנו עם אחד, מתוך סולידריות וקרבה, שולחים מסרים של אהבה ותמיכה למשפחות חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה מתוך חשיפה לסיפור חייהם של הנופלים במהלך של אחדות, חיבור וסולידריות. כולנו יחד למען המשפחות השכולות בישראל ובתפוצות".

נושאים: עמותת נאוה, החלקה הצבאית, בית שמש, אחדות, יום הזיכרון
על קבר אחד הנופלים
על קבר אחד הנופלים
על קבר אחד הנופלים
על קבר אחד הנופלים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: