שירות טוב הוא ערובה להעצמת האמון בין הגוף לבין צרכניו

גוף ציבורי מחוייב לדעת לתת שירות כך מגדיל את האמון בינו לבין הצרכן. מי שמש הפעם שיחקו אותה, ונתנו שירות מכל הלב ומעל ומעבר

מרכז השירות
מרכז השירות

אנחנו יודעים לבקר ולעיתים אפילו כועסים. הפעם אני רוצה לשבח ולברך על רמת שירות של גוף ציבורי הפועל בבית שמש. לגוף הזה קוראים תאגיד מי שמש.

הנה הסיפור ובקצרה: במד המים אשר בביתו 'נתגלתה' נזילה. מי שמש טרחו ושיגרו לי הודעות אס. אם. אס לנייד שברשותי תוך שהם מבקשים לבדוק את מערכת המים בביתי. הם עשו זאת לפחות ארבע עד חמש פעמים!!! במקביל הם שלחו לי מכתב הודעה בדבר חשש לנזילה. טרחה לא ממש ברורה מאליה ובעיקר כוללת אחריות לטיב השירות שהם מחוייבים אליו. סוף דבר שאיש מי שמש הגיע לבדוק בעיה אחרת במערכת, וגם שם גילה הבחור חריצות ובדק לא רק אצלי, אלא בכל המערכת המובילה מים אל החוב בו אני מתגורר. מגיע מילים חמות לגוף הציבורי הזה, יותר מאשר המילה הקטנה 'תודה'.

מה נגמר מכל הבדיקה זה כבר עניין אחר ואין צורך להטריח את הציבור מתוצאתו.

גוף ציבורי מחוייב לדעת לתת שירות כך מגדיל את האמון בינו לבין הצרכן. מי שמש הפעם שיחקו אותה, ונתנו שירות מכל הלב ומעל ומעבר. הלוואי וזה יקרה בכל פניה אליהם. הלוואי וכך יתמידו, והלוואי וכך ילמדו כל הגופים הציבוריים בעיר.

נושאים: בית שמש, מי שמש, שירות טוב
מרכז השירות
מרכז השירות
מרכז השירות
מרכז השירות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: