שוטר הועמד בסכנה ולא זכה לגיבוי

שוטר שהגיע לאכוף את החוק במוסדות חינוך חרדיים אוים והותקף עד כדי חיובו לשלוף אקדחו ולירות באוויר. העירייה לא הגיבה וסיעות הליכוד והבית היהודי בקואליציה הרגישו עצמן נפגעות ובמקביל מזדהות עם השוטר, הערב הם מגבים את המשטרה מגנים את ההתקפה עליו ואת התנהגותה של מנהלת עיר העתיד. קראו.

ניידת משטרה
ניידת משטרה

במתחם הקרוואנים בואכה רמה ב' רח' אוהל יהושע התקיימו לימודים כסדרם, הלימודים במוסדות ובכוללים המצויים במקום תוך הפרת כללי התקהלות בימי הקורונה. 2265 חולים מאומתים ועוד רבים שלא מדווחים למערכת הבריאות לא משכנעים את לומדי התורה ללמוד במסגרת מצומצמות בבית או בחצרות הפתוחות.

כוחות משטרה שהגיעו למקום ביקשו לסגור את המתחם. אחד מהם, אוים, לפי עדויות, והוא נאלץ להתגונן, שלף את אקדחו וירה לאוויר.

הנה הודעת המשטרה: " במהלך פעילות ניידת משטרה במסגרת אכיפת תקנות קורונה כלפי מוסד חינוכי שעל פי החשד הפר את הנחיות הסגר ברחוב קדושת אהרון בעיר בית שמש, ניגש השוטר לאתר את מנהל המקום במטרה לאכוף כנגדו. באותה העת החלה במקום התקהלות סביב מתנדב המשטרה שעמד סמוך לניידת תוך שהמתקהלים יידו אבנים לעברו. מאחר וחש סכנה לחייו, ביצע המתנדב ירי באוויר ללא נפגעים באירוע."

האירוע הזה לא זכה לכל תגובה מלשכת ראש העיר, לא גינוי, לא תמיכה ואפילו הגה לא יצא מהלשכה של עליזה בלוך..

בסיעות הקואליציה, הליכוד והבית היהודי לא אוהבים את ההתעלמות הזו והחליטו הערב להגיב. הנה ההודעה שנשלחה הערב ממקלדתם המשותפת: "סיעות הליכוד והבית היהודי מגנות בחריפות את תקיפת השוטרים שהתרחשה היום.

נציגי הסיעות עומדות מאחוריי השוטרים שלנו שנשלחו אך ורק לאכוף את חוקיה ותקנותיה של מדינת ישראל בימים קשים אלה, במטרה להגן על בריאותנו ולקטוע את שרשרת ההדבקה.

כאשר ראש העיר של "עיר העתיד" כפי שהיא מכנה את עירנו האהובה, נוהגת ביד רכה כלפי פשעים "קטנים" כמו גרפיטי, הצקה לנשים ולחיילים, בניה בלתי חוקית המסכנת את התושבים- אין להתפלא שהגענו למצב בו שוטר מוצא את עצמו בסכנת חיים באמצע שכונת מגורים. ראינו זאת יותר מדי פעמים, רק שהפעם העניין גם הגיע לתקשורת הארצית. הקטע עם בעיות, שאם מטאטאים אותן מתחת לשטיח, מתישהו הן צפות ובעוצמה חזקה יותר - אסור להתעלם!

נושאים: משטרה, קורונה, אוהל יהושע, הבית היהודי, הליכוד.
ניידת משטרה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
שוטר הועמד בסכנה ולא זכה לגיבוי
גולש אנונימינכתבה ביום שלישי, 12 בינואר 2021, 16:02

מצלמות האבטחה של המוסד מעידות שלא היה בסכנה כלל בדוק את הנושא