רבים רבים הגיעו ללוות את ויאצ'סלב (ולדי) גולב ז"ל למנוחת עולמים

בין הבאים נציג הממשלה שר התיירות, ראש העיר ונבחריה, ח"כ קטי שיטרית (ליכוד) ועוד רבים מחבריו ומכריו ומוקירי המשפחה

ההלוויה צילום דוברות העירייה
ההלוויה צילום דוברות העירייה

עצוב מאוד היום בבית שמש, גם מי שלא הכיר את המאבטח דולב ויאצ׳סלב (ולדי) שנהרג בפיגוע הרצחני באריאל מצא לנכון לרגע להתייחד ולכבד את זכרו. כולם דיברו על התושייה שהקריבה את חייו למען חברתו לחיים בת זוגו היה מאורס.

משטרת ישראל נערכה מבעוד להלוויה שהתקיימה לפני שעה קלה, סגרה את כביש הגישה לבית העלמין ותיחמה אותו למנוע כניסת כלי רכב. גם בואו של שר התיירות יואל רזבוזוב הוסיפה. בבוקר בפתח ישיבת הממשלה מצא ראש הממשלה נפתלי בנט להתייחד עם זכרו ושלח תנחומים למפחתו היושבת שבעה בביתה בבית שמש. " במהלך השבת נרצח באריאל המאבטח ויאצ'סלב גולב ז"ל בן ה-23. הוא נרצח בזמן שהגן בגופו על ארוסתו שאבטחה איתו את המחסום של היישוב, והציל את חייה. הזוג המקסים הזה רק החל את חייו יחד, הלב נשבר. נזכור את ויאצ'סלב, יחד עם כל גיבורינו".

בהלוויה השתתפה גם ח"כ קטי שיטרית מהליכוד אשר פרסמה פוסט בעניין: חה״כ קטי שטרית מהליכוד: הגעתי היום יחד עם מאות בני אדם ללוות למנוחות את ויאצ'סלב (ולדי) גולב ז״ל בן ה-23 שנרצח בליל שישי בפיגוע באריאל. גולב הי״ד עמד כחומה בצורה והגן בגופו על ארוסתו ועל תושבי אריאל. מההספדים היה ניתן להבין שמדובר בילד מלא שמחת חיים עם שאיפות גדולות ונתינה אינסופית.

גולב ז״ל הותיר אחריו זוג הורים, שבעה אחים ואחיות וארוסה. בהלוויה אמרתי שהרוצחים השפלים לא ישברו אותנו. ולדי ז״ל ומשפחתו הם הסיפור של מדינת ישראל, אנחנו נמשיך לבנות, להיבנות ולהגן על המדינה היקרה שלנו."

רבים מבני בית שמש ומכריו מאוניברסיטת אריאל ומהעיר עצמה בה התגורר וכן מחברת האבטחה בה הועסק הגיעו להשתתף בהלוויה. ראש העיר עליזה בלוך ספדה לו בשם בית שמש. "משפחת גולב המופלאה, אתם הסיפור של בית שמש, אתם הסיפור של מדינת ישראל. אנחנו לא ניתן למחבלים הנפשעים להרפות את ידינו. אנחנו לא ניתן למחבלים שפלים לעצור אותנו במסע שלנו"

נושאים: דולב ויאצ׳סלב, אריאל, בית שמש, יואל רזבוזוב
ההלוויה צילום דוברות העירייה
ההלוויה צילום דוברות העירייה
ההלוויה צילום דוברות העירייה
ההלוויה צילום דוברות העירייה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: