קמחא דפסחא- קק"ל תחלק כ-1800 סלי מזון לאוכלוסיות רווחה לכבוד חג הפסח

בין הישובים גם תושבים בבית שמש יזכו לקבל את הסל של קק"ל. .

מחלקים קמחא דפסחא צילום: מערך ההסברה של קק"ל
מחלקים קמחא דפסחא צילום: מערך ההסברה של קק"ל

לקראת חג הפסח המתקרב, קרן קיימת לישראל יוצאת שוב עם פרויקט הדגל "קק"ל למען הקהילה" ביוזמת חטיבת החינוך והקהילה בקק"ל. במסגרת הפרויקט יחולקו בשבוע המקדים לפסח (21-25.3.21) כ-1,800 סלי מזון לאוכלוסיות רווחה ביניהן: קשישים, ניצולי שואה ומשפחות רווחה, מ-46 יישובים הפרוסים ברחבי הארץ ומשתתפים בתוכנית מעוף של החטיבה לחינוך ולקהילה בקק"ל ובתוכם העיר בית שמש.

את סלי המזון יחלקו מאות מתנדבים ביניהם: חניכי חוגי הסיירות של קק"ל, חניכי תנועות וארגוני הנוער, חניכי מכינות קדם צבאיות, עובדי קק"ל ומתנדבים מהרשויות עצמן. המתנדבים הרבים יעברו גם פעילות חינוכית והדרכה שתכלול מעגלי שיח בנושא ערבות הדדית, ערך ההתנדבות והעזרה לחלש בחברה. הפרויקט מתקיים תודות לתרומתם של ידידי קק"ל בשבדיה ובאיטליה, באמצעות החטיבה לגיוס משאבים בקק"ל.

שר-שלום ג׳רבי, מנהל החטיבה לחינוך ולקהילה של קק״ל: ״קרן קימת לישראל עוסקת כבר 120 שנה בחיבור שבין הכשרת קרקעות ארץ ישראל לבין הכשרת הלבבות בעם ישראל. חג הפסח מציין את תחילת היותנו לעם, עם היציאה ממצרים מעבדות לחירות. חובה עלינו לעשות ככל האפשר על מנת שכולם יוכלו להרגיש את אווירת החירות ואת שמחת החג. לכן אני מודה לידידי קק"ל באיטליה ובשבדיה על תרומתם הנדיבה לצורך חלוקת כ-1,800 סלי מזון שיחזקו את הערבות ההדדית בעם. מודה גם למאות המתנדבים שעסקו בחלוקת הסלים והוסיפו לשמחת החג של רבים".

מקס פדרמן, מנכ"ל קק"ל שבדיה: "לאור ההצלחה הרבה לה זכה מיזם חלוקת משלוחי המנות בפורים בקרב תומכי קק"ל בשבדיה, החליטו בקק"ל שבדיה להמשיך את הפרויקט ולתמוך גם בחלוקת סלי מזון לקראת חג פסח הקרוב. חברים שבדים רבים של ישראל הגיבו בחיוב לפרויקט זה ושמחים על ההזדמנות לתרום למען החברה, על מנת לסייע לרבים לחגוג את חג הפסח במלואו, בהתאם למסורת היהודית. באמצעות פרויקט זה, אנו מדגישים כי קק"ל שבדיה דואגת גם לאנשים, יחד עם דאגתה לעצים ולסביבה. אחרי הכל, אלה האנשים שאמורים ליהנות ממסורות יהודיות בסביבה יפה ומטופחת"..

נושאים: קקל, קמחא דפסחא, בית שמש
מחלקים קמחא דפסחא צילום: מערך ההסברה של קק"ל
מחלקים קמחא דפסחא צילום: מערך ההסברה של קק"ל
מחלקים קמחא דפסחא צילום: מערך ההסברה של קק"ל
מחלקים קמחא דפסחא צילום: מערך ההסברה של קק"ל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: