קובעים את עתידה של העיר ולא פחות את עתיד תושביה

בית שמש יוצאת היום למסע מלא תקוות לשינוי, או שמתפשרים או שבוחרים במאוחדת, היא פרסומת של קופ"ח היום אקטואלית יותר מתמיד. אין פשרות בוחרים א הכי טובה

רשימת הפתקים
רשימת הפתקים

מעל מאה קלפיות שיקלטו למעלה מ-64 אלף מצביעים, יעמדו היום לרשות תושבי בית שמש להחליט על המשך גורלם, האם עוד קדנציה של אבוטבול וחבריו מונטג ואענרייך, או אולי פנים חדשות, ד"ר עליזה בלוך עם רקע מנהלי רחב ביותר שבאה לנהל עיר. מלאכי כי טוב הסיר מועמדותו, מפלגתו בני תורה משתתפת בבחירות אך נתנה חופש הבצעה לכלל מצביעה להחליט את החלטתם הפרטית.

לעומת שני מתמודדים על הראשות יש 11 רשימות המתמודדות על 21 מנדטים קיימים בעירייה. עיר מאוחדת בראשות ד"ר עליזה בלוך, מטבע הדברים מציגה פנים חדשות לגמרי בציבוריות המקומיות. הליכוד בראשות שלום אדרי, שאולי תהיה זו הקדנציה האחרונה שלו בשירות הציבורי הרחב שהאיש תרם לעיר. ריצ'רד פרס בראשות בית שמש שלנו, מוטי כהן בראשות עתיד העיר, עמי בוזגלו בראשות כולנו, עו"ד רינה הולנדר בראשות הבית היהודי. מאיר בלעיש בראשות דור אחר, הרב דוד עסיס בראשות שבת אחים, בני תורה בראשות הרב מלאכי כי טוב, ש"ס בראשות מיכאל הרמתי, יהדות התורה ג בראשות משה אבוטבול. מי יקבל וכמה נדע בודאי לאחר ספירת הקולות.

בית שמש שעברה טראומה במערכת הבחירות הקודמות בשל זיוף הבחירות ע"י קבוצת חרדים וההד הציבורי תנסה היום להשכיח את אותה טראומה ולסיים מערכת בחירות די מנומנמת למרות ניסיונות מצד משה אבוטבול לעורר כאן מלחמות דת.

כאמור בשעה זו נפתחו הקלפיות ברוב שכונות העיר ואלפי מצביעים יזרמו אליהם במשך שעות היממה עד השעה 22:00 בלילה. אז יחל מטה הבחירות המרכזי לקבל דיווחים ממנהלי הקלפיות על התוצאות. התוצאות אינן סופיות שכן יש להמתין לקולות החיילים אשר יגיעו רק בעוד ימים מעטים ואז בחיבורם יערוך מנהל הבחירות את החלוקה לפי מנדטים.

בהצלחה לכולנו שתהיה לנו בחירה טובה למען בית שמש וכלל תושביה.

נושאים: עליזה בלוך, משה אבוטבול
רשימת הפתקים
רשימת הפתקים
רשימת הפתקים
רשימת הפתקים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
קובעים את עתידה של העיר ולא פחות את עתיד תושביה
גולש אנונימינכתבה ביום שלישי, 30 באוקטובר 2018, 09:03

שימי אחי כמוני כמוך

קובעים את עתידה של העיר ולא פחות את עתיד תושביה
שימינכתבה ביום שלישי, 30 באוקטובר 2018, 04:07

בבחירות שעברו הושפעתי מהרעש שהיה והצבעתי עבור אלי כהן. היום אני מבין שהבית שלנו התפתח עם קניונים כיכרות כביש 38 יחס אישי מהעירייה. ולכן היום אני מצביע בגאון למשה אבוטבול כל מי שאמיתי עם עצמו ולא מושפע מכל הרעש מסביב שיצביע עבור אבוטבול!!!