פרס הציע להחיות את המרכז המסחרי, אבוטבול, בלעיש, אליאס וחדד הפילו הצעתו

האופוזיציה תמכה. החרדים יצאו מהישיבה, סיעת הליכוד נעדרה מהדיון, ומי שהכשילו היו בלעיש ואליאס שהתנגדו.

המרכז המסחרי
המרכז המסחרי

הזדמנות פז להחיות את המרכז המסחרי הגוסס פוספסה אתמול במליאת מועצת העיר אולי המליאה האחרונה שבה ניתן להעלות נושאים לסדר יום לטובת התושבים. חבר מליאת מועצת העיר ריצ'רד פרס ביקש להעלות לסדר יום הצעה להחיות את המרכז המסחרי. בהצעתו דיבר פרס להשיב לבית העירייה הישן עוד כמה מחלקות מעיריית בית שמש הממוקמת בבית נעימי. בהצעתו היה יותר מאשר רק להחיות את המרכז, דמי השכירות במרכז המסחרי פחותים מאלו המשלמת העירייה ולכן יש כדאיות כלכלית גם לקופת העירייה. כלומר יש הגיון בכך ואפילו חובת המציאות לאור מצבה הכספי העגום של העירייה. פרס שיגר מכתב מנומק מאוד לראש העירייה להצדיק בקשתו להעלות את הנושא לדיון. נזכיר מזכירות העירייה מפיצה בין חברי מועצת העיר את סדר היום לדיון, ובין היתר נמצא סעיף המדבר על בקשתו של פרס. כך שכל מי שיש לו עניין לתמוך היה בודאי משתדל להיות נוכח במליאה.

כוונת פרס בהצעתו לגרום לתושבים לחזור לקבל שירותים מהעירייה במרכז ובדרך אגב ואולי כעיקר להגיע למרכז לקיים קניותיהם. בתוך הצעת פרס שורבב גם סעיף נוסף לבטל את גביית דמי החניה במרכז.

התקיים דיון על הנושא כאשר כל צד מנמק ומנסה לשכנע. שלב ההצבעה היה מעניין אפילו יותר מהדיון. בשלב זה יצאו חברי הסיעות החרדיות מהמליאה. החרדים מנו את אצבעות המחנה הציוני, ארבעה אופוזיציה, מאיר בלעיש ומנשה אליאס, (סיעת הליכוד נעדרה מהדיון) ומצאו כי יש רוב לרעיון. חיים בן מרגי (הבית היהודי) נעדר מהישיבה. להפתעתם של החרדים ולאכזבתו של המחנה הציוני, כששבו החרדים לדיון התברר כי מי שהכשיל את ההצעה להשיב חיות למרכז המסחרי בצורת מחלקות מהעירייה היו דווקא שני ציונים, סגן ראש העיר מאיר בלעיש ומנשה אליאס. ועוד, נציין כי משרדיו של בלעיש וכל גרורותיו, אגפי האירועים נוער וספורט מצויים במתחם 'שייבר' הסמוך למרכז המסחרי.

תוצאת ההצבעה הייתה 4 בעד מול 4 נגד, הארבעה נגד היו אבוטבול, בלעיש, אליאס, וחדד. החוק קובע שההצבעה במקרה של תיקו תתקבל לפי הצד בו נמצא ראש העירייה שקולו נחשב כביכול כקול כפול.

ביקשנו תגובת מאיר בלעיש ומנשה אליאס. וסיעת הליכוד. משה שיטרית נעדר מהמליאה בשל תאונת דרכים שעבר (רפואה שלמה). אליאס מסר כי בדיון לא היתה הצעה להחלטה לביטול גביית דמי החניה. מבלעיש לא הגיעה כל תגובה.

נושאים: בית שמש, מרכז מסחרי, דמי חניה
המרכז המסחרי
המרכז המסחרי
המרכז המסחרי
המרכז המסחרי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
פרס הציע להחיות את המרכז המסחרי, אבוטבול, בלעיש, אליאס וחדד הפילו הצעתו
פרס אאוטנכתבה ביום שישי, 20 ביולי 2018, 11:49

פרס לא שייך יותר. אנשים צריכים לדעת לפרוש בשיא. כי אח"כ הם מעוררי רחמים

פרס הציע להחיות את המרכז המסחרי, אבוטבול, בלעיש, אליאס וחדד הפילו הצעתו
חחחנכתבה ביום שישי, 20 ביולי 2018, 05:54

בלעיש את תענה. תענה אותם בשתיקה. אין מה להשקיע במרכז