פעמיים פנה השר לשירותי דת למינוי הרכב המועצה הדתית בבית שמש ולא נענה

השר הזהיר את ראש הרשות, באם לא יתקבלו אצלו רשימת המועמדים לתפקיד, ע"פ חוק, "ככל שלא יוצעו מועמדים יהיה רשאי השר להציע מועמדים מטעמו. האם בשביל זה בחרתם עליזה בלוך?

עליזה בלוך
עליזה בלוך

השר לשירותי דת הרב יעקב אביטן פנה פעמיים אל ראש העיר בית שמש במכתב לחדש את הרכב המועצה הדתית בבית שמש. כך עולה היום ממכתבו השני שנשלח בחודש יולי השנה לידי הרשות המקומית והרבנות בבית שמש.

במכתב מודיע השר כי "בהתאם לסעיף 3 (ב) לחוק שירותי היהודיים : "ככל שרשות לא העבירה בתוך 30 יום את רשימת הנציגים מטעמה, על השר לפנות בדרישה נוספת". הנה אנחנו למדים כי השר או מי מטעמו פנו אל עיריית בית שמש בדרישה ראשונה שלא נענתה להעביר רשימת נציגיה למועצה הדתית.

וממשיך השר באותו מכתב: "מתוך הכרה בחשיבות כינון הרכב לטובת ציבור התושבים וצרכי הדת, אנו פונים אליכם בשנית מכח האמור לעיל".

ומזהיר השר אביטן: "לתשומת ליבכם ככל שלא תציעו מכסת מועמדים מטעם הרשות בתוך 15 יום ממועד זה (23.7.20 ס.צ) יהיה רשאי השר להציע מועמדים מטעמו מכח האמור בסעיף 3 ב' לחוק.

עם העלאת הכתבה בעניין בחירת המועצה הדתית ואי כינונה של המועצה מתברר שהיו מהלכים ותנועות מאחורי הקלעים שאפילו לא הובאו לידיעת הציבור כולל חברי מועצת העיר.

חברי מועצה ידעו לספר לנו על הימצאותו של המכתב שהגיע אליהם בדרך מקרית לגמרי. "חלפו ארבעה חודשים, ובהנהלת העירייה לא עלה הנושא לדיון. האם ראש העיר אינה חפצה בהקמת מועצה דתית? האם היא מתקשה להרכיב רשימה? מעניין שהיא לא מעזרת בנו, אנחנו אנשים שותפים לדרכה ולפעילותה והאחריות היא גם עלינו. השתיקה, רועמת מאוד" אומר מחברי מועצת העיר היום לנוכח המכתב המזהיר משרד השר אביטן.

נושאים: מועצה דתית, עליזה בלוך, יעקב אביטן
עליזה בלוך
עליזה בלוך
עליזה בלוך
עליזה בלוך
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: