פניה לראש הציונות הדתית לפעול לאיחוד הרשימות הדתיות לאומיות בעיר

"אנחנו מוכנים ומזומנים לפשרות מרחיקות לכת, אך לא על חשבון הדרישה הבסיסית שלנו להיות ברשימה אחת, תוך שמירה על העצמאות ועל הזהות של כל מפלגה." כלומר שתי סיעות תחת פתק אחד (כמו בממשלה עצמה יהודית והציונות הדתית)

הולנדר
הולנדר

בפניה של הרגע האחרון לפני הגשת הרשימות, שיגרה הרשימה החדשה של הולנדר מכתב לשר האוצר, ראש רשימת הציונות הדתית תחת כותרת : "הצעת איחוד בין המפלגות הדתיות לאומיות מבית שמש".

"אנו פונים בזאת בקריאה אחרונה, לפני סגירת הרשימות, לאיחוד בין מפלגת הבית שלנו, מייסודה של הבית היהודי בבית שמש, לבין מפלגת הציונות הדתית שהוקמה לאחרונה בבית שמש, מתוך הבנה שאיחוד כזה ימנע פיצול ואיבוד קולות יקרים של הציבור הדתי לאומי בבית שמש, לקראת האתגרים הרבים הצפויים במועצת העיר בקדנציה הבאה.

אין זה סוד שאנחנו הצענו עד כה הצעות שונות לאיחוד בין המפלגות, מתוך כוונה לבחור בדרך השלום והאחדות. בשיחות אישיות שקויימו עם רבנים ומתווכים וגם בין הצדדים הצענו גם ויתור על המקום הראשון ברשימה ובלבד שתישמר הנוכחות העצמאית* של המפלגה שלנו במקומות הריאליים ברשימה, דרישה בסיסית ולגיטימית, אך עד כה לא נענינו להצעה. כמו כן הצענו לקיים סקר בלתי תלוי על המועמד הרצוי לראשות הרשימה וגם הצעה זאת לא נענתה.

למרות שאנו יודעים, הן בעקבות הקולות העולים מהשטח והן בהתבסס על סקרים שנעשו בעיר, שהרשימה בראשות רינה הולנדר, היא הרשימה המועדפת על הציבור הדתי לאומי בבית שמש, ידינו מושטות לשלום ולפשרה. אדרבה, לתפיסתנו, הבכורה שלנו מחייבת אותנו לנהוג באחריות ובנדיבות.

אנו פונים אליך עכשיו, רגע לפני סגירת הרשימות בוועדת הבחירות, בניסיון אחרון לשמור על רשימה מאוחדת, מתוקף היותך מנהיג המפלגה
האחראית במישרין על רשימת "הציונות הדתית" בבית שמש ומי שמקבל את ההחלטות, אנא אל תיתן ידך לפילוג ברשימה של הציבור הדתי לאומי בבית שמש. ההחלטה בידיים שלך.

אנחנו מוכנים ומזומנים לפשרות מרחיקות לכת, אך לא על חשבון הדרישה הבסיסית שלנו להיות ברשימה אחת, תוך שמירה על העצמאות ועל הזהות של כל מפלגה. אדרבה, אנחנו יודעים ששמירה על זהות המפלגה בתוך הרשימה, רק תסייע להרחיב את מעגלי התמיכה ואת הקהלים הפוטנציאליים שיתמכו ברשימה, ביניהם קולות רבים שאינם קהלים טבעיים של המפלגה, אך פוטנציאל התמיכה שלהם ברשימה גבוה ובלבד שמפלגת הבית שלנו יישארו עצמאים.

רגע לפני נעילת שער, נבקש מכבוד השר וממקבלי ההחלטות שלצידו, לבוא למשא ומתן מיידי ומואץ כדי לפתור את הסוגיה ויפה שעה אחת קודם.". על החתום נציגי הרשימה .

ואם לא הבנתם, מה שמבקשת הולנדר הוא למעשה לאפשר לסיעתה הבית שלנו יום אחרי הבחירות לפרוש מתוך המסגרת הכוללת של הציונות הדתית כמו באירוע הפרידה של עצמה יהודית מהציונות הדתית אחרי הבחירות.

נושאים: הציונות הדתית, סמוטריץ, הבית שלנו, רינה הונדר
הולנדר
הולנדר
הולנדר
הולנדר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: