סמוטריץ ובן גביר מסתערים על בית שמש

סמוטריץ ביום ראשון, ובן גביר כבר מחר יפגשו תושבים אוהדים ומתלבטים. ישמעו שאלות ויתנו תשובות. לכו לשמוע ולהחליט.

סמוטריץ ביום ראשון
סמוטריץ ביום ראשון

עוד שבועיים פחות יום, יש את יום הבוחר, היום הקובע לאן פניה של מדינת ישראל, בעוד אנחנו מתבשרים על עוד התייקרויות, על עוד התרחשויות בזירה הלאומית, על ביטול החלטת ממשלת אוסטרליה בירושלים כבירת ישראל, ועוד פנינים מבית לפיד וגנץ, מערכת הבחירות ממשיכה להיות רדומה משום מה אפילו בבית שמש, וכל זה כמובן יחסית, כל זה עד מחר בערב.

מחר, יום חמישי, יגיע יו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית' ח"כ איתמר בן גביר לכנס בחירות בבית שמש. בן גביר מס' 2 ברשימת הציונות הדתית המפתיעה בכל הסקרים, עם 13-14 מנדטים ויש אפילו סוקרים שמכוונים גבוה יותר.

וביום ראשון מסתער יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ על תושבי רמת בית שמש בעת שיתארח בישיבת ההסדר לב התורה בבניין לב לחייל, ברח עין גדי 35 רמת בית שמש.

מקום האירוח אינו הרחוב האהוב על בן גביר, הפעם בשונה יתארח באולם, אולם אור איתן בשכונת פסגות השבע- מגדל המים. השעה שמונה בערב. הביקור קיבל אישור של משטרת ישראל. בן גביר ישטח את משנתו, יעדכן מקרוב על כוונותיו לאחר הבחירות, אם יאחז בתפקיד ביצועי, ובעיקר לאיזה תפקיד הוא שואף, אם יישאל ואם ירצה להשיב, ואולי גם יחשוף מעט ממה שאנחנו מדווחים בכלי התקשורת.

מיקום הביקור נקבע בראשונה במקום אחר לגמרי, אולם בית הכנסת עטרת שלום בגבעת שרת, ואחרי שנחתם חוזה, פורסמו הודעות לציבור התומכים ובכלל לציבור הבוחרים, קיבלה מארגנת הביקור הגב' יעל וולף הודעה על ביטול האירוח במקום.

הרוח לא נשברה, והמאמצים כוונו עתה לעבר חיפוש מקום אחר שיתאים לארח את האורח- וזה כאמור נמצא. בן גביר מגיע לבית שמש וזה לא בפעם הראשונה, בעברו היה כאן עוד כנער בימים העליזים עם תומכי כהנא, וגם באחרונה כאשר ביקר כאן בסופרמרקט מקומי.

הפעם יתארח בכבוד גדול יותר וכזה שמוביל רשימה ושותף לציונות הדתית. בואו לעיר כבר מקבל תהודה ברשת ולא מעט מברכים ומחזקים. יהיה מעניין.

נושאים: הציונות הדתית, סמוטריץ, בן גביר, בית שמש, בחירות 2022
סמוטריץ ביום ראשון
סמוטריץ ביום ראשון
סמוטריץ ביום ראשון
סמוטריץ ביום ראשון
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: