חומרים מיסיונרים בתיבות דואר בבתי תושבים

בבית שמש כמו בשכונת הר נוף בירושלים מופצים בעיתות מצוקה חומרים מיסיונרים אסורים. שימו לב והקפידו לא להכניס לבית...

מודעות רחוב נגד חומר מסיונרי
מודעות רחוב נגד חומר מסיונרי

זעקה בציבור החרדי ממגמת תעמולת מיסיונרים ברחובות החרדים בבית שמש ובירושלים בתקופת הקורונה. התופעה הזו חוזרת על עצמה ובכל פעם היא מופיעה ביתר שאת בשעת מצוקה לעם ישראל, גם בימי הנגיף הנורא התוקף את כל העולם יש מי שמחפש לנצל חולשת אמונה.

לאחרונה נדהמו לראות התושבים החרדים של בית שמש וירושלים, הופיעו ממש חומרים מיסיונרים רחמנא ליצלן בתיבות הדואר שלהם. זה קורה בשכונות רבות המוגדרות כחלשות מבחינה סוציו אקונומית.

אחד הדברים החמורים ביותר, קרה ממש באחרונה בשכונת "הר נוף" בירושלים, שבו אותם מיסיונרים עשו שימוש בהתחזות לעלון (להבדיל) חרדי, עסקנים חשובים דאגו לאסוף את החומר המזעזע ולזרוק אותו לפח, שמלבד חומרתו מהזווית היהודית עוד זה נגד החוק האוסר כל תעמולה מיסיונרית.

דובר העדה החרדית הספרדית הגאון הרב אברהם בצלאל שליט"א, אומר שהיהדות החרדית מזועזעת מהדבר הזה, עם ישראל בכל התקופות נלחם בחירוף נפש למען קיום התורה והמצוות, ואני קורא לציבור להיות עירני, ולפקוח עיין בכל מה שמגיע לתיבות הדואר.

ניסינו לקבל חומרים שהגיעו לבתים גם בעיר, אולם למרבה השמחה מקבלי הדואר אשר הבינו במה מדובר השליכו לפח האשפה' שחלילה לא יגיע לידי הנוער.

נושאים: חומרים מסיונרים, העדה החרדית הספרדית, בית שמש, הר נוף ירושלים
מודעות רחוב נגד חומר מסיונרי
מודעות רחוב נגד חומר מסיונרי
מודעות רחוב נגד חומר מסיונרי
מודעות רחוב נגד חומר מסיונרי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: