פניה לנתניהו לקדם נשים ברשימה- כך שגם ח"כ שיטרית תמוקם במקום גבוה יותר

בין הפונים יו"ר סיעת הליכוד שלום אדרי. ברשימה היום ממוקמות 6 נשים בסה"כ עד המקום ה-35 (הריאלי לפי הסקרים) בעוד שיטרית ממוקמת במקום ה-39.

ח"כ שיטרית
ח"כ שיטרית

השרה לשעבר, ח"כ מירי רגב הממוקמת ראשונה במיקום הנשים בליכוד לשבץ יותר נשים ברשימת הליכוד. "חשוב שמפלגת הליכוד, המפלגה הגדולה ביותר, תעלה את ייצוג הנשים במפלגה ותביא לידי ביטוי 50% מהעם, שהן נשים. יש לנו נשים חזקות, איכותיות וראויות ועליהן להשתבץ במקומות ריאליים".

יו"ר סניף הליכוד בבית שמש שלום אדרי הצטרף אל עשרות ראשי סניפים וראשי רשויות מהליכוד הקוראים לנתניהו לוותר על שני שיריונים כדי לקדם את הנשים שנדחקו ברשימה ולהתמודד עם המצב המביך שבו לליכוד יש רק 6 נשים מתוך 35 מקומות ריאליים ורק 2 נשים בשתי העשיריות הראשונות. עו"ד טלי גוטליב שובצה במקום ה-25 (נחשב ריאלי) כאישה חדשה ברשימה.

אלו הנשים המשובצות, מירי רגב (9) גלית דיסטל אטביריאן (20) טלי גוטליב (25) גילה גמליאל (30) מאי גולן (32). האישה הבאה ברשימה היא אתי עטיה המשובצת במקום 35 מה שנמצא בגבול לפי הסקרים האחרונים.

האשה הבאה ברשימה היא ח"כ קטי שיטרית המשובצת במקום 39, לא ריאלי. אחריה רחוק במקום 48 ח"כ קרן ברק., אורלי לוי אבוקסיס (50) דורית אוחנה (52). המטרה היא לאפשר לקטי שטרית, קרן ברק, אורלי לוי ואסנת מארק להתקדם ברשימה להתברג במקומות ריאליים.

כותבים הפונים לנתניהו: "מהמקומות הריאליים נדחקו נשים פעלתניות, רציניות, מקצועניות, נאמנות ומבריקות שקידמו פעילות פרלמנטרית ענפה בשנים האחרונות. תרמו והביאו כבוד למפלגה ועמדו בלחצים הרבים שהופעלו עליהן לערוק מצד המפלגות והיריבים השונים, לא מצמצו, הובילו בוועדות ובאולפנים את המסרים החשובים להחלפת השלטון ואת הלכידות בתוך המפלגה ובכך היוו חלק משמעותי במאבק המשותף להחלפת הממשלה".

המכתב ארוך ומופה כאמור לראש המפלגה נתניהו. טיעונים צודקים ונכונים, אלא שכל זה היה צריך להתבצע לפני הפריימריס. כל תזוזה של חבר כנסת אחד יכולה להרעיד לכן גם הפונים מציעים לא לנגוע ברשימה כפי שעוצבה בידי בוחרי הפריימריז אלא לעצב את המיקומים הפנויים (המשוריינים) לצורך קידום הנשים.

המטרה היא שיבוץ 8 נשים עד המקום ה-35. כלומר במקום 6 כיום, יקודמו עוד שתי נשים ברשימה שלפחות כרבע מהרשימה תהיינה נשים. אגב בריאיון היום אומר אחד הבכירים ברשימה דהיום ח"כ מיקי זוהר כי לדעתו צריך חצי מהרשימה נשים, כי הן 50% מהאוכלוסיה. שוב חכמה בדיעבד. .

נושאים: ליכוד, נשים, חכ שיטרית, שלום אדרי, מירי רגב
ח"כ שיטרית
ח"כ שיטרית
ח"כ שיטרית
ח"כ שיטרית
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: