פוקחים עיניים- הוגשה בקשה להגדלת אחוזי בניה במגרש לטובת חברת אירוקה

עינית כבר לא רק חנויות משקפיים בבית שמש, הרבה יותר מזה. הוגשה תכנית למעבר חברת האם אירוקה מנווה אילן לא. ת. מערבי

ברוכים הבאים
ברוכים הבאים

חברת אירוקה (עינית) רכשה את מגרש מס' 11 ומתעתדת להעביר את פעילותה מאזור נווה אילן לעיר בית שמש (לאזור התעשייה) האתר היועד נמצא ממערב לכביש וירג'יניה העולה לכיוון איזור התעשיה המערבי (ברוש).

על מנת שהמתחם (מגרש מס' 11) יוכל לענות על דרישות חברת אירוקה (עינית) בתחום נושא מנהלה, הרכבה, אחסנה, שיווק, חנות מפעל, מרכז מבקרים, משרדים ומעבדות בתחום האופטיקה וכו'

יש צורך להתאים את אחוזי הבניה במגרש הנ"ל ל300%, להרחיב את השימושים לתעסוקה, לשנות את הגובה ל- 8 קומות בדומה למגרשים 1,2 הנמצאים באותה תכנית. במקור התכנית מיועד לתעשיה בלבד. השינוי נדרש ולכן מוגשת הבקשה לוועדה המחוזית בצירוף כל המסמכים המלווים מוועדת התכנון המקומית.

התב"ע התקפה קובעת את שימושי הקרקע כתעשייה, את אחוזי הבניה כ 110% וגובה 3 קומות.

חברת אירוקה (עינית) רכשה את מגרש מס' 11 ומתעתדת להעביר את פעילותה מאזור נווה אילן לעיר בית שמש (לאזור התעשייה).

וועדת התכנון המקומית קבעה את תנאיה, כולל קבלת אישור רשות העתיקות. על פי חוק העתיקות, אם יתגלו בשטח התכנית עתיקות יש להפסיק מיד את העבודות, להודיע על כך לרשות העתיקות ולא להמשיך בעבודות עד לקבלת הודעה אחרת מרשות העתיקות.

תנאי להיתר בנייה בשטח התכנית יהיה הצגתו של מסמך המציג את הטמעת עקרונות תקן הבניה הירוקה בתכנון המבנה. הכנת המסמך, תתואם מראש אל מול הרשות המקומית/היחידה הסביבתית כאשר אישורה למסמך ולהטמעתו בתכניות המבנה יהיה תנאי לאישור התכנית. לחילופין, ניתן יהיה להתעיד את המבנה לתקן 5281 אל מול מכון התעדה מאושר על ידי המשרד להגנת הסביבה.

נושאים: אירוקה, עינית, בית שמש, תעשייה, מסחר
ברוכים הבאים
ברוכים הבאים
ברוכים הבאים
ברוכים הבאים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: