פולה נכנסה למתיחת פנים קוסמטית

רח פולה בן גוריון עובר בימים אלה פיתוח ושיפור מחודש בתקציב חדש מול ישן. אדרי: אנחנו מחדשים סדרה שלמה של רחובות, אחרי ארלוזורוב, המעברים בין מורדי הגיטאות והרצל, הגענו עכשיו לפולה בן גוריון. "

רח פולה בן גוריון
רח פולה בן גוריון

תור רח' פולה בן גוריון הגיע. עכשיו הדחפורים, האקרשטיינים וקבלני הביצוע יבקרו שם בימים הקרובים עד שהרחוב הזה יחדש פניו כאילו נכנס אצל קוסמטיקאית להיראות ולהרגיש הכי טוב. בהמשך לפרוייקטים הרבים המתבצעים בזמן זה ( רח ארלוזורוב, שביל התמרים, מורדי הגטאות וכו'), הוחל הבוקר בביצוע עוד פרוייקט בשכונת גבעת שרת,. הפעם זה תור רחוב פולה בן גוריון.

חבר מועצת העיר, שלום אדרי הממונה על הפרוייקטים בעיר הוותיקה מלווה את ביצוע הפרויקטים האלה מקרוב, כאשר הוא יוצא יחד עם מנהל הפרויקטים שאול פוקס כדי לבחון ולבדוק את ביצוע התכניות בהתאם. היום היה זה סיור ברח פולה בן גוריון, שם למד כי אפילו הקורונה לא עצרה את העבודות, קבלן העבודות במקום ממשיך בביצוע הפרוייקט הכולל שיפוץ כללי של חזות הרחוב, אספלט מחודש, קירות תמך, תאורה וגינון.

"אנחנו שואפים לעשות הכי טוב, אני מבקש רק מהתושבים להמשיך לשמור על המראה הרחוב כפי שהוא יימסר לידיהם, בהזדמנות הזו אני מבקש להודות לראש העיר דר עליזה בלוך שמגבה את תכניות העבודה שלנו."

נושאים: חדש מול ישן, עיריית בית שמש, שלום אדרי
רח פולה בן גוריון
רח פולה בן גוריון
רח פולה בן גוריון
רח פולה בן גוריון
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: