פגישה ראשונה לצוות התיאום הרלוונטי לטיפול בקורונה

האם נכחו כל נציגי קופות החולים, כל הנציגים הרלוונטים להצלה, לא ברור. העירייה ממשיכה בדרכה, מדברת עם הציבור באמצעות הודעות דוברות במקום להזמין עיתונאים לסיקור. למשל, סגנית ראש העיר לא נכחה בדיון ומצאה בכל זאת לשגר דבריה על המפגש.

מנכל העירייה
מנכל העירייה

כפי שדיווחנו אתמול באופן בלעדי, הבוקר קיים מנכ"ל העירייה איתמר ברטוב פגישה עבודה ראשונה בנושא הקורונה. אחרי התגברות ההתפרצות וגל חולים ברחבי הארץ, וביניהם מבודדים לא מעטים בבית שמש הואילה העירייה בטובה לכנס ישיבת עבודת תיאום בין הגורמים. לא נכחנו, ולא הוזמנו עיתונאים לסקר במו עינינו את הדיון עם הגורמים. כך שאנו מתבססים על הודעת הדוברות.

בהודעת העירייה לא מפורטים הגורמים המשתתפים בשמם, סביר להניח שאכן היו, אך האם היו כולם? למשל גורם שהוציא התייחסות לכינוס ולא נכח היא סגנית ראש העיר הממונה על הרווחה רינה הולנדר. מטעם הרווחה נכחה נציגה.

הנה ההודעה ככתבה וכלשונה: על רקע התפשטות נגיף הקורונה, מנכ"ל העירייה עו"ד איתמר ברטוב, קיים הבוקר (ראשון) ישיבת היערכות של הצוות המקצועי בעירייה יחד עם הממונה על הבריאות, המשנה לראש העיר הרב ישראל סילברסטין, נציגי משרד הבריאות, צוות אגף החינוך, אגף הרווחה, המוקד העירוני ומגן דוד אדום.

בפגישה בוצע תיאום בין כלל הגורמים הרלוונטיים בעיר והוצגו הנחיות משרד הבריאות. העירייה תפעל ליידע את הציבור בהנחיות השוטפות והצוות המקצועי יבצע תיאום שוטף ויוודא את עמידת כלל הגורמים בהנחיות המשרד. ביממה הקרובה יופצו בעיר חומרי הסברה והנחיות ויחולקו דפי הסברה למורים במוסדות החינוך.

בנוסף, במגן דוד אדום מדגישים, כי הצוות הרפואי בעיר ערוך לבצע בדיקות של תושבים הנמצאים בבידוד, על ידי כוננים שהוכשרו לשם כך ויתנו מענה בעת הצורך בהנחיית משרד הבריאות.

להלן ההנחיות לציבור:

- לשאלות ובירורים יש לפנות למוקד קול הבריאות, במספר: *5400

- קו פתוח לשיחות עם מורים ותלמידים: 1800-25-00-25 (שיחת חינם)

- בשעת חירום יש לפנות למוקד מד"א 101

מצ"ב דף ההמלצות של משרד הבריאות להקטנת הסיכוי להידבקות.

מנכ"ל העירייה עו"ד איתמר ברטוב: "עיריית בית שמש נערכה עם כלל הגורמים הרלוונטיים, לרבות משרד הבריאות, מגן דוד אדום ואגפי החינוך והרווחה, אנו פועלים בתיאום ובהתאם להנחיות משרד הבריאות. אני קורא לתושבי העיר להישמע להנחיות, להמשיך בשגרת יומם ולהנות מחג פורים שמח".

הממונה על הרווחה, סגנית ראש העיר עו"ד רינה הולנדר לא נכחה במפגש ועם זאת היא מוציאה הודעה מטעמה. : "בימים אלו מצויים מאות מתושבי העיר בבידוד בהתאם להנחיות משרד הבריאות וכאמצעי למגר את מגיפת הקורונה. אתם עושים מעשה אצילי למען הכלל, אנשים בריאים אשר עוצרים את מהלך חייהם התקין ומסתגרים בביתם, מתנתקים מעבודתם וממשפחתם- בכדי שכלל הציבור ישמור על בריאותו. אני מחזקת את ידיכם, ופונה לציבור הרחב לשמור על הוראות משרד הבריאות. לציבור הרחב אני פונה בבקשה לשים לב ולנסות להקל על שכנים או חברים המצויים בבידוד. אגף הרווחה עומד לרשות תושבים הנתקלים בקושי בתקופה זו".

הממונה על הבריאות, המשנה לראש העיר הרב ישראל סילברסטין: "חשוב להדגיש שאין צורך ואסור להיכנס לפאניקה אך יחד עם זאת חשוב מאוד לשמור על ההנחיות של משרד הבריאות. קיימנו היום ישיבה עם כלל הגורמים הרלוונטים וחודדו בו הנהלים ופריסת מידע. מאחל לכולם פורים שמח ובריאות!".

נושאים: פורום תיאום והצלה, עירייה. בית שמש
מנכל העירייה
מנכל העירייה
מנכל העירייה
מנכל העירייה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: