בהתקפת הטילים האחרונה, בית שמש ללא ראש עיר ועם מקלטים ציבוריים סגורים

מישהו צריך לשלם את המחיר על ההפקרות הזו, ראש העיר הפקירה את עמדתה ומקלטים להגנת הציבורים במרחבים הפתוחים היו סגורים.

מחפשים מקלט? המקלט סגור!!
מחפשים מקלט? המקלט סגור!!

מטחי ירי בשעה האחרונה על איזור בית שמש והסביבה עוררו בהלה גדולה בקרב הציבור. יירוטם נראה היטב מכל גבעה רמה בעיר, מעל המרכז המסחרי נראו שובלי עשן לבן בשמיים. במרכז המסחרי בכיכר נוימן, אנשים לא ידעו למצוא מקלטים ציבוריים פתוחים, בעלי עסקים נטשו את עסקם ורצו לעבר מדרגות או קורות בנמצא להגן על עצמם. זאת בשעה שיש מקלטים ציבוריים שהיו נעולים באותה שעה. אמהות מתרגשות מחבקות את ילדיהם שבכו בכי היסטרי. אבות הגנו בגופם על ילדיהם בסמוך לחדרי מדרגות ברחבי המרכז.

אחרי פנייתנו אל מנהל הביטחון בעירייה צחי אלימלך, ביקש זה רשות ממנכ"ל העירייה לפתוח את המקלטים הסגורים, ההוראה ניתנה ואחרי שוך המהומה נפתחו המקלטים.

לתשומת לב מנהלי העיר, בשעה שיש מלחמה, שכל רגע מטחי ירי עלולים להיות מוכוונים גם לעירנו, צריך שהמקלטים יהיו פתוחים. הבעיה היא שבשעה שיש מלחמה, בית שמש נותרה ללא ראש עיר, כפי שדיווחנו אתמול, ראש העירייה עליזה בלוך בדרכה לארה"ב בשעה זו.

בעת היירוט בית שמש מצויה בעצם ללא ההגנה הנדרשת, ראש העיר שטסה אתמול הפקירה את עמדת השמירה עליה מופקדת ללא כל תיאום עם אחד מסגניה על פי חוק. זאת למרות שנמסר לנו כי אתמול נערכה פגישת תיאום כזו בינה לבין סגנה. משה שיטרית אמר כי לא התקיימה כל פגישה כזו.

שתי נקודות ראויות לבדיקה בידי הממונים.

ועוד משהו טעון בדיקה, אמינות הדיווח מלשכת הדוברות. הנה. דוברות העירייה הוציאה הודעה לתקשורת : "ככל הידוע לנו ובהתאם לבדיקת פיקוד העורף לא נמצאו נפילות ברחבי העיר". באותה שעה מתפרסמות תמונות מרחובות ריב"ז וריב"ל על המצאות רסיסי טילים.

נושאים: עליזה בלוך, בית שמש, ירי טילים, מגן וחץ
מחפשים מקלט? המקלט סגור!!
מחפשים מקלט? המקלט סגור!!
מחפשים מקלט? המקלט סגור!!
מחפשים מקלט? המקלט סגור!!
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: