ערב גיבוש והעשרה מקצועית למתנדבי סניף לביא

לחוש מעט מהגבורה של המתנדבים בזירות 'החמות', התכנסות מיוחדת במינה לגיבוש והעשרה.

צילום: איחוד והצלה
צילום: איחוד והצלה

ביום רביעי נפגשו מתנדבי הסניף לערב של העשרה מקצועית במגוון תחומים. הערב התקיים בהשתתפות הפראמדיק הראשי באיחוד הצלה ליעד אוחנה, ליעד שיתף את המשתתפים, (בליווי מצגת ) על פעילותו ,יחד עם מתנדבי איחוד הצלה נוספים, בשבת שמחת תורה ה 7.10.
ליעד סיפר: "המתנדבים פעלו בגבורה רבה תחת אש, בליווי כוחות המשטרה והצבא והצליחו להציל את חייהם של עשרות אנשים שנפגעו מהטבח של מחבלי החמאס ברחבי העיר אופקים, שם הוא מתגורר.
איציק פלקון קצין הבטיחות בחברת "אלקטרה אפיקים" העביר הדרכה בנושא נהיגת חורף, ונהיגה זהירה בעת נסיעה לאירוע חרום ובכלל כדי שכולם יחזרו הביתה בריאים ושלמים.
ראש צוות צור הדסה צביקה גבירץ העביר הדרכה בנושא תיעוד רפואי , בליווי מצגת שהנגישה והבהירה את החשיבות של הנושא.
בהמשך הוא העביר יחד עם ליעד אוחנה הדגמה בשימוש נכון במספר תחבושות חדישות ואלונקה טקטית, שחולקו לאחרונה ונוספו בתיק הציוד של כלל מתנדבי איחוד הצלה.
במהלך הערב נהנו המתנדבים והמתנדבות מארוחת ערב עשירה. כמו כן חולקו תעודות הצטיינות למתנדבת מוריאל אנדה על פעילותה הרבה בתקופה האחרונה ולמתנדב דור רביזדה הוענקה תעודת הצטיינות מאגף הלכה והנהלת הסניף על תרומתו הרבה בכוננות שבת.
מנהל הגזרה דוד לף הודה למתנדבים בסניף לביא שעל אף המגוון השונה מדהים לראות את כולם בחדר אחד שלכולם מטרה אחת שהיא הצלת חיים וסיוע לזולת. לאחר מכן הודה לראשי הסניף דודו עמר ומזל ג'מו שיחד עם ראשי הצוותים ומתנדבים נוספים בהם: מיטל פלקון, חן בוזגלו, דבורה גרין, אילן פרגר, נעמי טבעון ומוריה גמליאל עמלו רבות על תכנון והוצאה לפועל של הארוע, וכמובן לצוות הלוגיסטיקה של איחוד הצלה על כל הסיוע. האירוע בתכנון מזל ג'מו ודודו עמר.

נושאים: איחוד והצלה, בית שמש, סניף לביא
צילום: איחוד והצלה
צילום: איחוד והצלה
צילום: איחוד והצלה
צילום: איחוד והצלה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: