לוחמי האש מבית שמש פעלו באירוע חומרים מסוכנים בקאנטרי

6 צוותים ממרחב בית שמש וירושלים והיחידה המחוזית לטיפול בחומרים מסוכנים (חומ"ס) הוזנקו לאירוע בקאנטרי בנווה אילן.

חומרים מסוכנים בקאנטרי
חומרים מסוכנים בקאנטרי

במוקד 102 של כבאות והצלה לישראל התקבל דיווח על צריבות בעניים בבריכת הקאנטרי של היישוב נווה אילן.

6 צוותים ממרחב בית שמש וירושלים והיחידה המחוזית לטיפול בחומרים מסוכנים (חומ"ס) הוזנקו לאירוע. בהגעה למקום חברו הכוחות למנהלי הקאנטרי ולאחר תשאול הבינו שמדובר בריאקציה שנוצרה כתוצאה מערבוב של כלור וחומצה.

לוחמי האש של תחנת בית שמש ותחנת בירה פעלו בשיתוף פעולה, בהנחיית קצין הערכת סיכונים, ביצעו פעולות דילול במקום ובכך מנעו את התפשטת האידוי (שנוצר כתוצאה מריאקציה) אל אורחי הקאנטרי. בפעולות משלימות הצוותים ביצעו ניטור לסביבת הבריכה כדי לאפשר לציבור לחזור לשגרה.

האירוע הסתיים ללא נפגעים.

נושאים: חומס, נווה אילן, כבה, בית שמש
חומרים מסוכנים בקאנטרי
חומרים מסוכנים בקאנטרי
חומרים מסוכנים בקאנטרי
חומרים מסוכנים בקאנטרי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
נגישותהפעלת נגישות
X  סגירה
  • ניווט במקלדתניווט במקלדת
  • מצב שחור - לבןמצב שחור - לבן
  • קביעת ניגודיותקביעת ניגודיות
    גבוהה
    נמוכה
    ביטול
  • גודל הטקסטיםגודל הטקסטים
    +
    -
    ביטול
  • גופן קריאגופן קריא
  • הגדלת האתרהגדלת האתר
  • תיאור בולט לתמונותתיאור בולט לתמונות
  • הדגשת כותרותהדגשת כותרות
  • שינוי סמן העכברשינוי סמן העכבר
    ביטול
  • כיבוי הבהוביםכיבוי הבהובים
  • התאמת קריאההתאמת קריאה
סקריפט נגישות: ESN