על בימת הכנסת- מילות פרידה ממתי חותה ז"ל

ראש העיר לשעבר והיום ח"כ ניצל זכותו לומר דברי פרידה מחבר ידיד ומנכ"ל העירייה מתי חותה שהלך לעולמו בטרם עת. גם יו"ר המועצה הדתית לשעבר הרב חיים בן מרגי נפרד ממנו.

ח"כ משה אבוטבול
ח"כ משה אבוטבול

לא רבים זוכים לכבוד הזה, לאיזכור שמם בחייהםאו במותם על בימת הכנסת. הדבר שמור למתי מעט, הטובים שבינינו, אחד מהם ללא ספק היה מנכ"ל העיר שהלך לעולמו בטרם עת. ח"כ משה אבוטבול, איש בית שמש ולשעבר ראש העירייה ניצל את זכותו כח"כ לנאום נאום קצר לזכרו שהוא כולו הספד לאיש היקר והחיובי הזה. הנה מה שאמר הרב אבוטבול על בימת הכנסת: ״קיבלתי הבוקר בצער רב את הידיעה הקשה והמרה על לכתו בקיצור ימים ושנים במחלה הארורה של יקירנו עו״ד מתי חותה ז״ל, האיש שבית שמש או מדויק יותר כל מחוז ירושלים חבים לו מאוד על תרומתו הגדולה במשך שנים, הן כיו״ר הוועדה המחוזית לתכנון ובניה - בה שימשתי גם כחבר כנציג העיר בית שמש, והן כממונה על מחוז ירושלים והן כמנכ״ל העיר בית שמש - בה זכיתי שהוא משמש לצידי בתפקידי כראש העיר עשור שנים. הוא היה מחד איש עם חזון ומעוף ותמיד חשב בגדול, ומאידך כאב והציק לו גם בעיות הפרט של התושבים שלנו בעיר בית שמש. בתקופה זו הוא ליווה את העיר בהתפתחותה דווקא בשנים הדרמטיות והמשמעותיות בהם זכינו לבנות כ-40.000 יחידות דיור וכ-500 כיתות לימוד, בתי ספר וגנים, אולמות ספורט, בתי כנסיות, מאות הקצאות ופעילות רבה וענפה. לפני כשבוע עוד שוחחתי עמו בבית החולים ולצערי הפרידה ממנו באותו יום היתה קשה ומתברר כתמידית. מתי כולנו חבים לך תודה עמוקה! ומכאן שולחים את תנחומינו לרעיה היקרה אוסנת שתחי׳, ולכל שאר בני המשפחה, תהי נשמתו צרורה בצרור החיים אמן״. אבוטבול גם פרסם את הודעת הצער שלו על פטירתו בטרם עת של החבר האהוד בטוויטר.

גם חבר המועצה לשעבר, רבי חיים בן מרגי איש הבית היהודי יו"ר המועצה הדתית בשנים בהם כיהן מתי חותה ז"ל כמנכ"ל העירייה שימש בן מרגי כיו"ר המועצה הדתית. את מתי הכרתי כבר מהרגע שהגיע לבית שמש, עת בה כיהנתי כיו"ר המועצה הדתית, ואין ספק שהמקצועיות והמסירות שלו תרמו רבות לפיתוחה של העיר. די אם נציין שבתקופת עבודתו בבית שמש, העיר התרחבה והכפילה את עצמה מבחינת כמות התושבים, כדי להבין שזאת עיר שדורשת הרבה עשיה, והוא אכן היה איש עשיה, צנוע, שמעולם לא חיפש כותרות. ידע לכבד כל אדם וללכת בין הטיפות והכל ביושר ובאמונה.

חבל על דאבדין ולא משתכחין.

נושאים: הכנסת, חכ משה אבוטבול, חיים בן מרגי, מתי חותה זל
ח"כ משה אבוטבול
ח"כ משה אבוטבול
ח"כ משה אבוטבול
ח"כ משה אבוטבול
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: