אחרי פולארד מגיעה בקשה להעניק אזרחות כבוד גם למנגיסטו אברה

אזרחות כבוד של העיר, האם היוזמה להענקת אזרחות כבוד רביעית לאברה מנגיסטו, השבוע בעזה בידי כוחות החמאס, תקודם ע"י חבר סיעת הליכוד אסצ'לו מולה? זה אומר שהרעיון הוא יוזמה מבורכת. נמתין לבאות.

שמאי גליק בכנסת
שמאי גליק בכנסת

שמאי גליק מנכ"ל בצלמו, היה האיש שפנה לראש העיר היוצא ח"כ משה אבוטבול להעניק אזרחות כבוד של העיר בית שמש לג'ונתן פולארד. גליק שלח הודעה בואטסאפ ביום 2.4.2013 לראש העיר דאז בבקשה להעניק לאחינו יהונתן פולארד את אזרח הכבוד של העיר.

גליק מגלה הום כי פנה גם לחבר מועצת העיר ריצ'רד פרס, והשנים האלה אבוטבול ופרס נחלקו בזכות לקרדיט. מה שבא לידי ביטוי גם בהחלטת מועצת העיר.

היום מבקש שמאי גליק לא להסתפק בהחלטה ההיא להעניק לפולארד אלא גם להעניק אזרחות כבוד לאברה מנגיסטו השבוע בעזה.

אומר שמאי גליק: "אכן בזמנו פניתי לעירייה ולחבר המועצה דאז ריצרד פרס והלנתי על כך שרק גלעד שליט זכה לאות אזרח כבוד של העיר, ואילו פולארד לא זכה והאות הוענק לו.

בשנה האחרונה אני פועל שאף אברה מנגיסטו יקבל אות זה ופניתי לעירייה וחברי מועצה אך לא נעניתי עד כה". והוסיף כי היעדר התשובה נובע ממניעים גזעניים: "לא ייתכן שאברה יופקר רק בגלל צבע עורו".

חבר מועצת העיר אסצ'לו מולה (ליכוד) הבטיח להירתם למשימה הזו. "רעיון מצויין, בהחלט ראוי לקידום. יוזמה מבורכת".

עכשיו נותר לראות כמה זמן יחלוף מהעלאת הרעיון ברבים עד להגשמתו, והאם בכלל עיריית בית שמש תיאות להעניק אזרחות כבוד, רביעיית במספר, אחרי שמעון פרס, גלעד שליט, ג'ונתן פולארד ועכשיו אברה מנגיסטו?

נושאים: בצלמו, הכנסת, מועצת העיר, הליכוד, אסצלו מולה
שמאי גליק בכנסת
שמאי גליק בכנסת
שמאי גליק בכנסת
שמאי גליק בכנסת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
אחרי פולארד מגיעה בקשה להעניק אזרחות כבוד גם למנגיסטו אברה
תושב מודאגנכתבה ביום רביעי, 25 בנובמבר 2020, 05:59

מה ההשוואה בין אדם שמסר נפשו לחיזוק מדינת ישראל ומניעת טרור לאדם לוקה בנפשו אשר במודע ברח לתוך רצועת עזה תוך סיכון חייו ? להציל אותו בוודאי ! לתת לו כבוד ??? מה המסר לדור הצעיר ? אולי גם באותה הזדמנות אזרחות כבוד לאלחנן טננבאום על התקופה שסבל בשבי חיזבאללה ?