עליזה בלוך מבקשת עזרה אצל גורמי חוץ

המשבר בין הצדדים בעיר מקצין, וככל שהזמן יחלוף המשבר ילך ויעמיק. בלוך הציעה לאופוזיציה הלעומתית, לפגוש באיש יחסי הציבור והתקשורת רוני רימון כשליחה לסיום המשבר.

רענן דינור.
רענן דינור.

המשבר הפוליטי הקיים בעיר נמשך, עובדה היא שכבר למעלה מחודש, האנשים לא נפגשים כדי להידבר או כדי להגיע לאיזה שהן הסכמות. מתווכים בעלי רצון לא ממש מצליחים. גם לא ידועה זהות כאלה שניסו או מנסים להפגיש בין הנצים משני הצדדים.

אחד הוזכר באחרונה והוא איש הפרסום רוני רימון. זה בעל משרד המעסיק 15 עובדים, היה קמפיינר במערכת הבחירות, עוזר ותומך של עליזה בלוך. האיש הוזעק בימים האחרונים כדי לסייע לעליזה לצאת מהמשבר. מנין?

אחד ממובילי הקואליציה הלעומתית- אופוזיציית גוש הריפוי, שמעון גולדברג אמר זאת לחבריו. "אמרה לי שהיא מציעה כי רוני רימון ייפגש איתנו. אמרה שתעביר לנו את מספר הטלפון שלו לתיאום.".

רוני רימון אינו האופציה היחידה מבחינתה של בלוך, לפחות עוד שניים שהיו בצדה במערכת הבחירות, אסף פאסי ורענן דינור. השניים האחרונים מנותקים לגמרי מבלוך. האם היא תקרה להם לסייע במשבר? לראשון משרד בעיר, השני תושב בעיר ושימש תקופה ארוכה כמנטור לבלוך.

וחזרה לרוני רימון, תשובת גולדברג להצעתה של בלוך היתה: "אם הוא צריך אותי שיתקשר אלי". הנה מתחיל עכשיו גם עניין הכבוד ומי יתקשר למי. אותו גולדברג גם מספר לחבריו, שרוני רימון מוכן להיפגש איתם וזה עכשיו נתון לשיקולם של חברי הקבוצה.

בקבוצה טרם הכריעו בתשובה שתינתן לרוני רימון.

שאלנו אצל רוני רימון, אם אכן הוא מקבל עליו את עול התיווך? טרם הגיעה תשובה. והיה ותגיע נעביר אותה כאן.

נושאים: עליזה בלוך, משבר בקואליציה, בית שמש, רוני רימון
רענן דינור.
רענן דינור.
רענן דינור.
רענן דינור.
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: