עוד שבוע יוצאים ללמוד, איך נוסעים?

בשבוע הבא תיפתח שנה"ל החרדית, ועדיין לא פורסם שם הזוכה במכרז ההיסעים.

הגישה הצעה
הגישה הצעה

בשבוע הבא מתחילה שנה"ל החרדית, ונכון לעכשיו אין זוכה במכרז ההיסעים לשנה"ל. כלומר אין מי שיוביל את הילדים למוסדות החינוך. חברת ההיסעים שהסיעה את הילדים בשנת הלימודים תשע"ז לא קיבלה שום הודעה להארכת חוזה או בקשה לסייעע ולו זמנית בהסעת התלמידים בפתיחת שנה"ל. האם אנו צפויים לראות פגיעה בפתיחת שנת הלימודים? האם יכול להיווצר מצב שילדים לא יגיעו למוסדות החינוך שלהם ולא יפתחו את שנת הלימודים כסדרם?

כמה פרטים חשובים להבנה התסבוכת שהעירייה שוב מכניסה את עצמה.

העירייה מצויה השבוע בפגרה, אלא אם כן אלה שצריכים לקבל החלטות עובדים ומצויים שם. מי שביקר בעירייה ראה את דלתות רוב המשרדים נעולות ומן הסתם אין שם אותם גורמים מקבלי החלטות. גם ראש העירייה מצוי בחופשה.

עיריית בית שמש הוציאה מכרז להסעת התלמידים, באמצעות חברת משכ"ל. המכרז היה מכרז פתוח וכל מי שרצה יכול היה לגשת אליו. ניגשו אליו רק שתי חברות, אשר הציעו הצעות זולות בהרבה מהמחירים שנקבעו לשנת הלימודים הקודמת. למרות זאת עדיין לא נקבעה החברה הזוכה, לא נמסרו מסלולי ההיסעים לאותה חברה שעשויה לזכות שחייבת להוכיח שהיא מסוגלת לעמוד בהתחייבויות שהיא נותנת במכרז. שתי החברות היחידות שהגישו הצעות היו כנפי יונה ובראזני הסעות.

רוב המוסעים בהיסעים הם תלמידים חרדים. למעלה מ-90% מהילדים הם ילדים חרדים שאמורים להיות מוסעים בשבוע הבא למוסדות החינוך בהם הם שוהים או לומדים ומכאן הדחיפות למציאת הפיתרון כבר בימים הקרובים. שכן לטיפול בבעיית ה-10% הנותרים יש עוד שבוע ימים יותר מאשר לתלמידים החרדים.

נושאים: עיריית בית שמש, משכל, מכרז היסעים, כנפי יונה
הגישה הצעה
הגישה הצעה
הגישה הצעה
הגישה הצעה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
עוד שבוע יוצאים ללמוד, איך נוסעים?
זלמןנכתבה ביום שני, 14 באוגוסט 2017, 23:18

מה הקשר שנת הלימודים החרדית משרד החינוך מכיר רק ב 1/9