עובד בכיר נוסף מסיים תפקיד בעיריית בית שמש

הפעם סמנכ"ל העירייה שהגיע כאן לאחר ששוכנענו שהוא הכי טוב, עוזב ומפנה עמדה לבא אחריו. עוד פגיעה בתדמית למקום העבודה שבכיריו עוזבים אחר תקופה קצרה בלבד. מישהו יסיק מסקנות?

4.5 / 5 ☆ מדרגים: 2
ערן בן דוב
ערן בן דוב

עוד עובד בכיר שנפרד מעליזה בלוך ומעיריית בית שמש, הפעם סמנכ"ל העירייה, האיש הסימפטי ונעים ההליכות, עוזב אף הוא מקום עבודו לאחר שנה ומספר חודשים.

הודעת דוברות העירייה לא חידשה דבר, כרגיל במקומותינו, בהסכמה, מודה, לעליזה, לעירייה ולכל השאר, השורת התחתונה הביתה.

ערן בן דוב לא הולך כל כך מהר כמו מירה מינס ששסוע אחרי סיום תפקידה כבר היה לה מחליף מתוכנן מראש, לבן דוב אין עדיין מחליף (ובעצם מי יודע?) והוא עשוי להישאר עוד פרק זמן, ככה הוא אמר. אגב גם מינס כהן אמרה שתסיים רק אחרי פסח וכמעט ולא נראתה מאז הודתה חברי מועצת העיר.

בן דוב שלח הבוקר הודעה לחבריו בעבודה בואטסאפ הקבוצתי למנהלים ולצוות הבכיר וכן לשאר העובדים בעירייה. הנה הודעתו כלשונה, אגב לא תמצאו בה מילה רעה. אולי זה עניין של אופי, אולי זה עניין, מה איכפת לי, אני הולך, אתם תישארו עם מה יש...

"נפגשתי עם ראש העיר, ד״ר עליזה בלוך ועם מנכ"ל העירייה, איתמר בר טוב וביקשתי לסיים את תפקידי כסמנכ"ל העירייה, תפקיד אותו מילאתי בתחושת שליחות ב- 14 החודשים האחרונים.

לא קל לעזוב מקום עבודה ובטח לא בימים שכאלו.

יחד עם זאת, לאחר התלבטויות רבות ובמשך זמן לא מועט, הגעתי למסקנה שמבחינה אישית, זה הזמן הנכון עבורי לקבל את ההחלטה ולסיים את תפקידי.

אני רוצה להודות לראש העיר, ד"ר עליזה בלוך על ההזדמנות שניתנה לי לעבוד לצידה ועל התקופה המשותפת והמאתגרת. אני בטוח שעליזה תמשיך להוביל את בית שמש להיות עיר ומודל בישראל ולהגשים את החלום של ׳הטוב המשותף׳.

אני מאחל לאיתמר בר טוב ידידי, להמשיך להוביל את הצוות הניהולי ואת העירייה כולה להשגת היעדים ולהצלחות רבות. תודה מעומק הלב, לצוות שלי, לצוות הניהולי, לחברי מועצת העיר, לכל האנשים הנפלאים והשותפים לדרך שעבדו איתי ולצידי , הקשיבו, עזרו, תמכו, העירו והאירו בתוך העירייה ומחוצה לה. היו לנו משימות רבות בשנה האחרונה שרבות מהן היו בתחום משאבי אנוש עליו הייתי אמון.

הקשר עם העובדים וההקשבה לכל אחד ואחד, קיום מערך מכרזי כח אדם וועדות בחינה מסודרות, בניית תהליכי קליטה, הקמת מבנה ארגוני, ימי אוריינטציה לעובדים חדשים, פיתוח מערך הדרכה מסודר כאשר הלימודים לתואר ראשון היוו מבחינתי את גולת הכותרת, רווחת העובד, פתרון מחלוקות מול נציגות העובדים, יצירת נהלים בתחום משאבי אנוש ושכר ועוד...

תחום נוסף שהיה בתחום אחריותי הוא ישיבות מועצת העיר, ועדות העירייה ותחומי מנהל נוספים שקידמנו לטובת עובדי העירייה ותושבי העיר.

אני מאמין שתרמתי מניסיוני ושיצרנו תשתית להמשך קיום מסודר של מערך משאבי אנוש ומינהל בעירייה . הדבר החשוב ביותר שאני לוקח איתי מהתקופה הזו היא - אתכם, עובדי העירייה, שנכנסתם לליבי והייתם חשובים לי לאורך כל הדרך הן כמנהל, הן כאחראי על המשאב האנושי, אבל בעיקר כאדם לאדם, כי זוהי המהות. אני אמשיך בתפקידי בתקופה הקרובה ובמקביל אנו נערכים למציאת מחליף וביצוע העברת התפקיד בצורה מיטבית.

חג פסח שמח וכשר, בריאות, נחת וימים שקטים."

לאחר שנה וארבע חודשים בהם ניצבו אתגרי בייצוג מצבת כוח האדם, עוזב בן דוב ומשאיר עבודה רבה לבא אחריו.

נושאים: עיריית בית שמש, עליזה בלוך, בכירים עוזבים
ערן בן דוב
ערן בן דוב
ערן בן דוב
ערן בן דוב
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:4.52 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
עובד בכיר נוסף מסיים תפקיד בעיריית בית שמש
שמעון א.
(4 / 5)

נכתבה ביום שני, 06 באפריל 2020, 11:31

ערן יהיה האחרון? שמעתי כבר שיש עוד מנהל אגף בדרך.... מה זה בלוך לא יודעת לבחור עובדים לצידה?

עובד בכיר נוסף מסיים תפקיד בעיריית בית שמש
תושב
(5 / 5)

נכתבה ביום ראשון, 05 באפריל 2020, 07:10

באתר שמשנט...ששש,אף מילה בנושא.לא מפליא ששופרה של ראשת העיר מתנהל כך,בושה.