עובדי המועצה הדתית יכללו בהסכם המסגרת שסוכם בין ההסתדרות למשרד האוצר

עובדי המועצות הדתיות יכללו בהסכם המסגרת אשר סוכם לאחרונה בין ההסתדרות למשרד האוצר ויזכו להטבות משמעותיות בשכרם החודשי

צילום: דוברות ההסתדרות
צילום: דוברות ההסתדרות

המשרד לשירותי דת, ההסתדרות ומשרד האוצר החליטו כי הסכם המסגרת במגזר הציבורי יחול גם על כל עובדי המועצות הדתיות. ההסכם יעניק לעובדות ועובדי המועצות הדתיות: מענק חד פעמי ע"ס 6,000 ש"ח בחודש אפריל הקרוב, קידום בשכר והפחתת שעות העבודה השבועיות. במעמד זה השתתפו יו"ר הסתדרות המעו"ף עו"ד גיל בר-טל, מנכ"ל הסתדרות המעו"ף עמיחי סטינגר, מזכיר חטיבה ארצי בהסתדרות המעו"ף עו"ד ערן שלום ומנהל החטיבה הדתית בהסתדרות אביחי יוסף, אשר היו שותפים לאורך כל הדרך במשא ומתן ובמתווה הסופי שהושג.

השר לשירותי דת, מיכאל מלכיאלי אמר בטקס: "כאשר סוכם הסכם המסגרת בין האוצר להסתדרות היה ברור לנו כי עובדי המועצות הדתיות לא יישארו מאחור. ב"ה הודות למנכ"ל המשרד ידידי יהודה אבידן, אשר השקיע שעות רבות יחד עם אנשי ההסתדרות ובראשם יו"ר הסתדרות המעו"ף ידידי גיל בר טל ומנהל החטיבה הדתית בהסתדרות ידידי אביחי יוסף אשר גילו הבנה ורגישות, סוכם היום ההסכם".

יו"ר הסתדרות המעו"ף, עו"ד גיל בר-טל: "עובדות ועובדי המועצות הדתיות הם חלק בלתי נפרד מעובדי המגזר הציבורי המיוצגים על ידי ההסתדרות, שכרם ותנאי עבודתם הם בסדר העדיפויות שלנו ואנו שמחים על הגיבוי והרוח הטובה של השר מלכיאלי ומנכ"ל המשרד לשירותי דת".

מנכ"ל המשרד לשירותי דת, יהודה אבידן: "בעבודה קשה ונכונה תוך הבנה של הדברים, בהובלת ידידי השר מלכיאלי הצלחנו להגיע לתוצאה ראויה ומכבדת לכלל עובדי המועצות הדתיות. זהו השלב השני לאחר הסדרת השכר של עובדי הרבנות הראשית".

נושאים: המשרד לשירותי דת, ההסתדרות, המועצה הדתית, בית שמש
צילום: דוברות ההסתדרות
צילום: דוברות ההסתדרות
צילום: דוברות ההסתדרות
צילום: דוברות ההסתדרות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: