ספר תורה לעילוי נשמתו של דניאל קסטיאל הי"ד

המשפחה מבקשת להנציח את זכרו של אהובם אהובנו גיבור ישראל דניאל קסטיאל בכתיבת ספר תורה. הצטרפו גם אתם ותרמו בלינק למטה

דניאל קסטיאל הי"ד
דניאל קסטיאל הי"ד

אישיותו, התנהגותו ודמותו של הגיבור דניאל קסטיאל הי"ד הם אות ומופת לכל מי שמבקש לחנך ילדיו בדמות גיבורי ישראל. דניאל המכבי של דורנו, נפל על משמרתו כלוחם בצבא הגנה לישראל ב-11.10 כאשר הגן בגופו ממש, יחד עם חברו הטוב איתי מורנו הי"ד, על חיילים נוספים שעמדו בסכנת ההתקפה הרצחנית של פושעי החמאס בזיקים.

המשפחה היקרה, משפחת קסטיאל, ההורים יהודה וויויאן מבקשים להנציח את סיפור גבורתו בכתיבת ספר תורה. יש בקיום מצווה זו המשכיות, תורת הנצח לעם הנצח. המשפחה מבקשת לציין המשכיותו של דניאל בנם היקר, ולהנציחו לזיכרון עולם, ככתוב : "ועתה כתבו לכם את השירה הזאת ולמדה את בני ישראל שימה בפיהם למען תהיה לי השירה הזאת לעד".

עתה מבקשת המשפחה לעשות גיוס המונים לכתיבת ספר התורה שיוכנס לבית כנסת, יתפללו בו במניין, ובכל הזדמנות כאשר יוצא הספר יועלה שמו לתפארה של הבחור דניאל ז"ל.

בדף גיוס הכספים לכתיבת הספר מצויים הפרטים הבאים:

לוחם מגלן ביחידת קומנדו, בן 24 בנופלו גויס למילואים ביום שבת, נפל ב- 11.10 בהיתקלות עם מחבלים בחוף זיקים יחד עם חברו הטוב, איתי מורנו הי״ד כששמרו על הצוות שלו והסתערו ראשונים בקו האש. דניאל השאיר אחריו בת זוג, הורים, ארבעה אחים ושני אחיינים

דניאל התגורר בבית שמש. היה אוהב אדם, אוהב את הארץ, ילד יפה וצנוע, תמיד עם חיוך ושמחת חיים מדבקת, היו לו המון שאיפות וחלומות לעתיד

מאז ומתמיד ידע שהוא רוצה לעשות שירות משמעותי בצבא, שום דבר לא עצר בעדו. לפני הצבא הוא הלך למכינה קדם צבאית ולאחר מכן למיונים של יחידות מובחרות. דניאל התקבל למגלן. ומאז היחידה והצוות הם חלק בלתי נפרד ממנו.

דניאל השתתף בכל מבצע ובכל מילואים. הוא תמיד היה הראשון לקפוץ, הראשון ללכת. הוא רק חיכה להזדמנות"

מי שייכנס לדף גיוס הכספים בגוגל ימצא עוד פרטים על אישיותו וגבורתו של דניאל.

הצטרפו גם אתם והרימו תרומה לכתיבת ספר התורה על שמו. עד עתה כבר גויסו למעלה מ-124 אלף ₪.

לינק לתרומות

https://www. charidy. com/maagalim-st

נושאים: דניאל קסטיאל, ספר תורה
דניאל קסטיאל הי"ד
דניאל קסטיאל הי"ד
דניאל קסטיאל הי"ד
דניאל קסטיאל הי"ד
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: