משפחות גדליה, מורנו וקסטיאל ישתפו מאורם של יקיריהם שנפלו במלחמת חרבות ברזל.

הערב בשעה 20:00 באולם דרור ערב מלא רגש בשילוב הרצאה מפי הסופרת והפובליציסטית יעל שבח, רעיה שכולה, רעייתו של הרב רזיאל דבח שנרצח בחוות גלעד.

זוכרים
זוכרים

אירוע מיוחד במינו יתקיים היום בבית אורות. משפחות הנופלים היקרים במלחמה יספרו על יקיריהם שנפלו בקרבות. בבחינת ציווי לכולנו להדליק אורות ולהלך בארץ הזו לאורם.

שתי אמהות ואח אחד יעמדו על הבימה להנציח את אורם שנפלו. תמי מורנו, תספר על בנה היקר איתי שלמה הי"ד, מיכאל, יספר על האח דניאל קסטיאל הי"ד. איתי ודניאל חברים בלב ובנפש, יצאו לקרב הפגינו עוז רוח להגן על עם ישראל. סיפוריהם, אלה שסופרו ואלה שעוד יסופרו, מלאי תקווה, אהבה ואחווה מדברים על חברות, על אחווה, על ידידות שאינה תלויה בדבר. אהבת נפש שנגמרה בבת אחת בקרב אחד מציל חיים של חברים לנשק. דינה גדליה, אמו של החייל הגיבור יוסף מלאכי תספר על בנה הלוחם, על אישיותו, על החברות שנקטעה כך פתאום.

ערב מלא רגש שמסמן את החיבוק הגדול של העיר למשפחות הנופלים, המכבים של היום לאורם מצווים כולנו ללכת.

בערב הזה תופיע גם הסופרת והפובליציסטית יעל שבח, רעיה שכולה, בעלה הרב רזיאל שבח נרצח בפיגוע ליד חוות גלעד שמאז נפילתו היא פועלת להנצחתו.

ערב מלא (20:00) רגש עם תקווה לימים בהם ניצחון בני האור על בני החושך קרוב מתמיד. האירוע יתקיים באולם דרור (בגב אורות בנו). הערב בשתוף שעלים ואילת השחר.

נושאים: חרבות ברזל, שעלים, איתי מורנו, דניאל קסטיאל, יוסף מלאכי גדליה
זוכרים
זוכרים
זוכרים
זוכרים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: