סמוטריץ, עליזה בלוך, אריה ברדוגו, קרן הארנונה, ועוד.....

בלוך הלכה לפגוש את סמוטריץ, כדי להשכיח מהציבור את הפקרת העמדה בעת מלחמה ולא שמה לב שיש רעיון יותר פשוט, ללמוד מראש הערים המצליחות לבנות יותר לתעשייה ופחות למגורים... ואגב, האם עמדתה מתואמת עם גזבר העירייה?

קרדיט: אגף דוברות עיריית בית שמש
קרדיט: אגף דוברות עיריית בית שמש

שבה מארה"ב ומצאה את קרן הארנונה, 'התלבשה' על הנושא בתקווה שישכחו לה את מחדל נסיעתה בעת חירום לארה"ב, נסיעה שכזכור קוצרה בשל הביקורת הציבורית הקשה שנמתחה עליה.

בצלאל סמוטריץ, הכמה לכל קורא תומך, הסכים לקבל את מי שהחליטה לתמוך בהקמת קרן הארנונה בחוק ההסדרים בתקציב הממשלתי. כל כך כמה, שקיבל את עליזה בלוך ראש עיריית בית שמש לפגישה במהלך העבודה על סגירת תקציב המדינה, מבלי לדרוש נוכחות אחד מנציגיו הפוליטיים בעיר, למשל את הרב ישראל מנדלסון או את אלישיב גוטמן. נוהג רגיל במקומותינו בו מקבל שר פני אורח בשיתוף נציגיו המקומיים.

ובלוך תומכת בהקמת קרן הארנונה, מה חושב על כך גזבר העירייה אריה ברדוגו. האם בלוך מתואמת בעמדה הכלכלית הזו עם ברדוגו? סביר להניח שכן. בלוך, שמבינה בכלכלה הרבה פחות מאשר בחינוך, מסתמכת הרבה על דעתו של הגזבר בכל נושאי הכספים. מה יגיבו גזברי פורום ה-15 על התמיכה הזו, ללא דיון במסגרת הפורום?

ברדוגו אגב בחופשה מהעירייה (בחו"ל עד שבוע הבא). גורמים שנדרשו לחתימתו על מסמכים הופתעו לגלות שברדוגו אינו זמין כי אינו בארץ. רק תארו לכם, ראש העיר בחו"ל- ואף אחד לא ידע שהיא הייתה עשויה לקצר את שהייתה בארה"ב, הגזבר בחו"ל, הנסיעות שלהם מקבילות, מה שהיה מותיר את העירייה חסרת עמוד

בלוך אומרת: "קרן הארנונה עשוייה להכניס לעירייה 20 מיליון ש"ח ובכוונתי לעשות כל שנדרש כדי שכספי הקרן יכנסו לעיר ובאמצעותם נעשה יותר חינוך, יותר תרבות, יותר חיזוק צעירים, יותר שיפור פני העיר".

יש הצעה טובה ונדיבה יותר שתכניס הרבה יותר כסף, במקום לפשוט יד לקבל משהו שלא בלוך התאמצה בשבילו, אולי תאמץ את הרעיון הגאוני שראשי הערים החזקות אימצו, בונים לתעשיה. ראשי רשויות מעדיפים לבנות עסקים ומסחר, בית שמש בונה דירות באלפים בכל שנה, אם תבין את זה היא תהיה בין הנותנות ולא המקבלות. פחות בניה, פחות צורך במתן שירותים, פחות הוצאות!!!

אגב, הסכמה עם הגזבר, היחידים שמפסידים מהמהלך הזה הם ראשי הערים החזקות, שמעדיפים כמובן להשאיר את הכסף הגדול בקופה העירונית שלהם. והגזברים שלהם כמובן שהם נגד המדיניות הזו. האם ברדוגו קיים דיון כלשהו בעניין זה בפורום איגוד הגזברים? מעניין. סקרנים? אנחנו שאלנו את הגזברית באחת הרשויות החזקות, לא קיבלנו מענה. והיה ואם תגיע נשמח לצרף כאן.

נושאים: משרד האוצר, עיריית בית שמש, איגוד הגזברים, ארנונה
קרדיט: אגף דוברות עיריית בית שמש
קרדיט: אגף דוברות עיריית בית שמש
קרדיט: אגף דוברות עיריית בית שמש
קרדיט: אגף דוברות עיריית בית שמש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: