סיעת תקוה חדשה כולל הנורבגים יגיעו לביקור

ההסבר לביקור המוזר: "באים לקדם החלטת ממשלה לבית שמש". אם החלטת ממשלה למה צריך את כל הסיעה? ואולי הסיבה היא היא בכלל להוציא לחברי הליכוד בבית שמש את העיניים

שר התקשורת בביקור בעיר
שר התקשורת בביקור בעיר

סיעת תקוה חדשה מגיעה לבית שמש. אם תרצו הנה שמותם, בשל החוק הנורבגי לפחות אצל תקוה חדשה קשה לזכור מי התחיל ונכנס לכנסת בבחירות ומי הצטרף אחר כך. הנה שמותם: זאב בנימין בגין, צבי האוזר, שרן השכל, מיכל שיר, יפעת שאשא ביטון, ומאיר יצחק הלוי. בממשלה מכהנים מטעם המפלגה נמצאים יועז הנדל, גדעון סער, זאב אלקין, ויפעת שאשא ביטון.

אם תרצו פורשי הליכוד שהלכו בעקבות סער אחרי פרישתו להקמת מפלגה וקראו לה תקוה חדשה.

מה היום מיומיים?

היום סביר היה כי סיעת תקוה חדשה תתכנס ברמת הגולן לשם טיפסה הממשלה אתמול להודיע על תכנית הכתובה בהסכמים הקואליציוניים להרכבת הממשלה בשם תקוה חדשה. ואם החליטה הסיעה להגיע לבית שמש אזי כנראה יש סיבה נסתרת אחרת.

ובכן הודעת הדוברות של העירייה מנמקת בוא הסיעה בהסבר שכבר הופך להיות נדוש בשעה שכל אישיות פרלמנטרית או ממשלתית מגיעה לבית שמש, 'החלטת ממשלה'. והרי כבר סיפרו לנו שהחלטת ממשלה כבר יש, ויש טיוטא ורק נותר להעלותה על סדר היום. נימוק שבלוני מדי- לא משכנע.

שאלנו האם גם כב' השרים מגיעים? התשובה כולם מגיעים זולת שאשא ביטון המצויה בבידוד. ואם החלטת ממשלה, למה צריך את כל הסיעה? נזכיר כי בבית שמש כבר ביקרו השר יועז הנדל ושרן השכל.

אז מה מצאו בתקוה חדשה להגיע היום דווקא לבית שמש? אין ישובים מעניינים ומרתקים בהם תוכל תקוה חדשה לקושש קולות?

האם ביקור תקווה חדשה מנותק לגמרי מההליכים הפוליטיים המתרחשים בעירנו? קרי, האם למו"מ המתחדש בין הליכוד לבין עליזה בלוך לשותפות מחודשת כקואליציה עירונית יש קשר? בעניין זה נציין כי ביקור כזה נקבע ומתוכנן כמה ימים לפחות לפני קיומו. ובכל זאת, התחושה היא שהזמנתם, בשעה שהיא נעשתה, נועדה בעיקר 'להוציא' לליכוד את העיניים, ולהזכיר להם מי היה פעם כותרתם והיום הם בממשלה בשעה הליכוד נשאר באופוזיציה. מחשבה זו אסור לנתקה ממועד נטילת הסמכויות מחבריה הציוניים שהביאו את בלוך לראשות העיר פרק זמן קצר כל כך אחרי שהתברר כי תקום ממשלה חדשה בלי הליכוד ובלי נתניהו.

תגובת משה שיטרית סגן ראש העיר (ליכוד): " אני מקווה שמצב הצעת המחליטים של בית שמש טוב יותר ממצבה של מפלגת תקווה חדשה.", שיטרית מכוון לכך שתקווה חדשה לא עוברת את אחוז החסימה ברוב הסקרים.

נושאים: תקוה חדשה, בית שמש, גדעון סער, עליזה בלוך, החלטת ממשלה
שר התקשורת בביקור בעיר
שר התקשורת בביקור בעיר
שר התקשורת בביקור בעיר
שר התקשורת בביקור בעיר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: