סגן ראש העיר במשלחת לטורקיה להקמת ארגון שותפות בינלאומי לבני נוער

שיטרית מקווה להטמיע במסגרת הארגון החדש הסברה על ישראל

עושים הסברה
עושים הסברה

מדינת ישראל בהתמודדותה היום בעולם מחוייבת הסברה, כך שכל יוזמה מבורכת. בודאי עוד בטרם קרמה עור וגידים הקמת משרד ההסברה הלאומי בראשות השרה גלית דיסטל אטביריאן. סגן ראש העיר משה שיטרית סיפר בפוסט שהעלה על יוזמתו שלו. הנה הדברים:

"בדיוק היום כששרי החוץ של מדינות אירופה מביעים את דאגתם לנוכח הבנייה הישראלית בשטחי יו"ש אני שמח לספר על הקמתו של ארגון CAYA. מה זה אומר ומה זה קשור לבית שמש? בשנים האחרונות בהובלתו של מנכ"ל רשת המרכזים הקהילתיים מימון בן חמו נוצר קשר בין המתנ"ס והעירייה לבין ארגוני קהילה, תרבות ונוער ברחבי אירופה. על בסיס קשר זה יצאו בשנים האחרונות מספר משלחות שביקרו בגרמניה. אך זה לא מספיק. הקשרים הלכו והתחזקו ומדינות נוספות הצטרפו, מה שהוביל לקביעת מפגש בו יוקם באופן רשמי ארגון אירופי שיעגן את הקשרים האלה. הפעם הצטרפתי בעצמי. ביום ראשון יצאתי בראש משלחת לאיסטנבול ובה השתתפו נציגי הרשת והעירייה. 48 שעות לאחר מכן, אני שמח לבשר על הקמת הארגון CAYA (come as you are) ובו חברים ארגונים מ-7 מדינות מהאיחוד האירופי וגם נציגים מבית שמש שלנו.

בתכניות קורס מנהיגות לנוער, מפגשים הדדיים של אנשי מקצוע ובעיקר הרבה הרבה הסברה. נספר על דוד המלך, על ארון הברית שעבר בבית שמש, על שמשון ודלילה ועל הקשר הנצחי בין ארץ ישראל, עם ישראל ותורת ישראל. תודה למארחים הטורקים שלנו ובמיוחד למשלחת מהעיר בוכום שבגרמניה שמובילה את הפעילות. חוזרים לארץ שמחים ומרוצים." מסעו של שיטרית נמשך שלושה ימים, מיום ראשון עד אתמול בלילה.

נושאים: טורקיה, גרמניה, משלחות, בוכום, משה שיטרית
עושים הסברה
עושים הסברה
עושים הסברה
עושים הסברה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: