הוועדה המייעצת לבדיקת ניגוד עניינים קבעה החלטתה בפניית שיקופית נגד משה שיטרית

הוועדה: "מר שטרית לא יוכל להשתתף בישיבות מועצה או חלקים ממנה הנוגעים לתוכנית העבודה של הרשת ולתקצובה". שיטרית: " אכבד את החלטת הועדה המייעצת ואצא להפסקת קפה כשתהיינה הצבעות על המתנ"סים במליאה"

משה שיטרית סגן ראש העיר
משה שיטרית סגן ראש העיר

הוועדה למניעת ניגודי עניינים ברשויות המקומיות קבעה החלטתה בפניית תנועת שקופית בנוגע לכהונת מר משה שטרית סגן ראש העיר וממונה על תיק תרבות ספורט ונוער וחבר דירקטוריון רשת המתנסים בכפל תפקידים. הוועדה הכריעה כי אין לו לכהן כממונה תרבות ספורט ואירועים. חשוב לציין כי הוועדה לא בחנה או הטילה דופי במר שטרית על פעילות העבר.

עוד קבעה הוועדה "מר שטרית לא יוכל להשתתף בישיבות מועצה או חלקים ממנה הנוגעים לתוכנית העבודה של הרשת ולתקצובה, הן בעת הצבעה על התקציב העירוני ובהעברת תקציב נקודתית לצורך פעילויות עירוניות. וכן בכל ישיבה הנוגעת להקמה, פעילות או תקצוב של מרכזים קהילתיים ומתנס"ים בעיר.

מתנועת שקופית נמסר: "אנו מברכים על החלטת הוועדה שעושה סדר בניהול התרבות והפנאי בעיר. החלטת הוועדה תגדיל את השקיפות בתקציבי העירייה ותגדיל את אמון התושב בניהול והפקת אירועי התרבות, זהו אינטרס ציבורי ראשון במעלה שיש לברך עליו"

סגן ראש העיר משה שיטרית מתייחס לבקשתנו להחלטה: " קצת מוזר שגיליתי את זה מהתקשורת, אבל אני עובר על ההחלטה ובסה"כ השפעתה שולית מאוד עבורי ועבור כל מי שנהנה מפעילות האגף והמתנ"סים, בטח בתקופה בה היא מתקבלת (סוף קדנציה, אחרי שההחלטות התקבלו) אך בעלת משמעות רחבה יותר לקדנציה הבאה ובכלל לרשויות אחרות. לראות במתנ"סים גוף כמעט זר ובעל אינטרס שונה מהרשות בעיניי זו טעות

בכל אופן, אכבד את החלטת הועדה המייעצת ואצא להפסקת קפה כשתהיינה הצבעות על המתנ"סים במליאה. בנימה משעשעת, צר לי על אדון שקופית. כל כך הרבה אנרגיות הוא השקיע בלחפש משהו לא בסדר שקשור אליי במהלך הקדנציה הזאת כמובן שהוא לא מצא כלום כי הוא יודע טוב מאוד שבפעילותי אין דופן. ובסוף מה? בסוף המאבק הזניח והלא משמעותי שלו לא הצליח למנוע ממני להתמקד במהפכת תרבות של ממש שהפכה את העיר למקום שוקק חיים ומלא בפעילויות מעשירות, מגוונות ואיכותיות ולכל הציבורים מה הוא כן הצליח? לגרום לי לשתות עוד קצת קפה. לחיים".

נושאים: שיקופית, הוועדה לניגוד עניינים, בית שמש, משה שיטרית
משה שיטרית סגן ראש העיר
משה שיטרית סגן ראש העיר
משה שיטרית סגן ראש העיר
משה שיטרית סגן ראש העיר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: