סגן מפקד תחנת כיבוי חדש, בתחנה אזורית בית שמש.

יליד העיר מונה לתפקיד חשוב במערך הכיבוי וכולם מברכים, מפקד התחנה: שמוליק קצין מקצועי שהוכיח את עצמו בכל התפקידים

צילום: דוברות כיבוי אש זיו אקווה
צילום: דוברות כיבוי אש זיו אקווה

סגן מפקד התחנה הנכנס, שמוליק אמסלם יליד העיר בית שמש, נשוי עם 4 ילדים, בעל תואר ראשון בביטחון והגנת העורף, משרת במערך הכיבוי משנת 1996 בתפקידים מבצעיים. אמסלם התחיל את השירות כלוחם אש והתקדם לתפקידי קצונה בתחנה אזורית בית שמש. יש לציין שלפני שנכנס לעבוד במערך הכיבוי התנדב בנעוריו בתחנה אזורית בית שמש בתור ״צופי אש״. אמסלם שימש בשלל תפקידים מאתגרים בתחנה בניהם: מפקד צוות כיבוי, דובר התחנה, סגן מפקד משמרת ובתפקידו האחרון כקצין מבצעים של תחנה אזורית בית שמש.

רב רשף שמוליק אמסלם: אני נכנס לתפקיד ביראת כבוד, תחנה אזורית בית שמש הינה התחנה האזורית הגדולה ביותר במערך הכיבוי, אשר מתמודדת עם אתגרים מורכבים במתארים אורבניים ומיוערים. עוצמת התחנה היא בראש ובראשונה ההון האנושי נממש את מחויבותנו להשגת מטרת העל הצלת נפש ורכוש.

יו״ר ועד עובדים בתחנה אזורית בית שמש, להב קובי דדון: אנחנו מברכים על כניסתו של שמוליק אמסלם לתפקיד כסגן מפקד התחנה, שמוליק צמח מתוך התחנה, קצין מקצועי, ראוי ביותר לשמש בתפקיד, עלה והצלח.

מפקד תחנה אזורית בית שמש, טפסר משנה ראובן יצחק: אין לי ספק ששמוליק אמסלם ימלא את תפקיד סגן מפקד התחנה על הצד הטוב ביותר. שמוליק קצין מקצועי שהוכיח את עצמו בכל התפקידים, השתתף בכל האירועים הגדולים בהם תיפקד בצורה יוצאת מהכלל, בהצלחה.

נושאים: כיבוי אש, בית שמש
צילום: דוברות כיבוי אש זיו אקווה
צילום: דוברות כיבוי אש זיו אקווה
צילום: דוברות כיבוי אש זיו אקווה
צילום: דוברות כיבוי אש זיו אקווה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: