תלמידי לוין פתחו את שנת הלימודים בשמחה הראויה

התלמידים לא הוסתרו, חגגו באויר הפתוח, בחצר בית הספר עם תופים ותקיעת שופר. רכזת הניהול: "אנחנו כאן בשביל התלמידים לעשות הכל שישלימו לימודיהם ויגיעו להישגים". סגן ראש העיר ביקר אתמול בבית הספר.

סגן ראש העיר בא לברך
סגן ראש העיר בא לברך

"תלמידי בית הספר לוין, אינם עצובים כלל. ראה את התמונות והסרטונים ותבין באמת איך פתחנו את שנת הלימודים" מוכיחה אותנו הגב' לינדה לוי, מרכזת ארבע הכיתות שנותרו בביה"ס לוין אשר פתח את שעריו בראשון לספטמבר.

"אדרבא, חגגנו בקולות ובתופים, התלמידים נהנו מהאווירה המיוחדת ששררה בחצר בית הספר, הרב תקע בשופר, וביחד עם התלמידים המליכו עליהם את מלך מלכי המלכים". לינדה חשה עצמה פגועה בשביל הרגשת התלמידים והצוות שעשה כל מאמץ להשרות אווירה שמחה ומאושרת לתלמידים. הגב' לוי צירפה תמונות המראות את התלמידים מכים בתוף בחצר. בניגוד למה שנמסר לנו כי הילדים 'הוסתרו' מעיני כל.

"נכון, שזה היה מאוד ג'נטלמני אם האורחים החשובים בביה"ס השכן היו נכנסים לומר שלום, הם לא באו וההפסד כולו שלהם. אני באופן כללי עובדת בשיתוף פעולה עם מנהלת ביה"ס החדש, ואפילו שיגרנו לה זר פרחים. אין בינינו תחרות וכולנו באותה משימה להעניק לילדים חינוך טוב ואיכותי. הם שם, ואנחנו ממשיכים במסגרת הותיקה של בי"ס לוין להשלים מה שהתחלנו בו לפני הרבה שנים".

בביה"ס לוין לומדים כיום ארבע כיתות, ה וו עליהם מופקדת לינדה לוי שמשמשת גם כמחנכת אחת הכיתות. "אנחנו הצוות ביחד עם ההורים ניתן הרגשה חיובית לתלמידים לכל אורך השנה, הכמות לא תשפיע עלינו, נקיים בע"ה כל פעילות נדרשת, ואפילו יותר מכך. נשקיע מאמצים להביא את הילדים שנותרו בביה"ס להישגים משמעותיים באיכויות למידה, כך שהם בכלל לא ירגישו מחסור כלשהו בשל הכמות המצומצמת,.

אתמול הגיע סגן ראש העיר משה שיטרית, והתייצב לפני התלמידים והמורים . שיטרית התנצל על העובדה שניג עירוני לא התייצב בום הראשון לפתיחת שנת הלימודים, והבטיח כי הוא יהיה להם לפה בכל צרכיהם אם יהיו כאלה בעירייה. "עיריית בית שמש תעשה הכול כדי שתסיימו את לימודיכם כאן בהישגים שיובילו אתכם להמשך הדרך. אני, כסגן ראש העיר מבטיח לכם גיבוי ותמיכה .

נושאים: תשפא, חינוך, לוין, משה שיטרית, בית שמש
סגן ראש העיר בא לברך
סגן ראש העיר בא לברך
סגן ראש העיר בא לברך
סגן ראש העיר בא לברך
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: