משלוש יוצא אחד

לא מדובר במשחק הילדים המשעשע, אלא בראיונות הישרדות אחרונים לשלושה מועמדים מתוכם ייבחר הטוב והראוי ביותר להחליף את מנהל אגף החינוך

מעוז ביגון
מעוז ביגון

מתברר עדיין שמשרה בעיריית בית שמש נחשקת, למרות כל התחלופות הרבות, ולמרות שמנהל אגף חינוך, זה שייכנס, יהיה השלישי במספר בעידן עליזה בלוך, עדיין המשרה הזו נחשקת בעיני רבים.

ואולי בכלל האבטלה הגואה ברחבי הארץ, היא שהביאה לכאן מועמדים רבים להתמודד על המשרה. הנה מספר מפתיע עד למאוד, 63 מועמדים הגישו מועמדות לנהל א אגף החינוך שיתפנה ממנהלו בחודש אוגוסט.

העירייה ברוב חוכמה לא המתינה לרגע האחרון, בשל חשיבות התפקיד, הכנת שנת הלימודים הקרובה, ובעיקר להיות בקיץ כאשר וועדות השמה מתכנסות, מפעלי קייטנות, ותוכניות בתי ספר של הקיץ בעיצומן ראוי וצריך שיהיה כאן מנהל אגף חינוך מתפעל.

היום או לכל המאוחר מחר, נדע כבר מי שרד את ההתמודדות. נכון לעכשיו ידוע כי שישים מועמדים, כן לא פחות ולא יותר, 60 מועמדים נפסלו או מועמדותם לא נמצאה להיות בין הטובים ביותר. רק שלושה, שניים ואחת, מועמדים סופיים. מתוכם ייבחר או שתיבחר המועמדת לנהל את אגף החינוך.

אם זו תהיה אשה, היא תהיה אחרי שני מועמדים יוחנן קירשנבוים ומעוז ביגון.

בוועדה יושבים נציגים ממשרד החינוך, ממשרד הפנים, נציגים בכירים של העירייה כנראה גם ראש העירייה דר עליזה בלוך. המועמדת בתוך השלושה אגב היא תושבת בית שמש.

מעניין אם המועמדים הסופיים נשלחו לבחינת התאמה לתפקיד, ברור שכישורים יהיו להם שהרי עברו את מבחני הסף, הבעיה התמידית בעירייה היא לבסוף יכולת התאמה לתפקיד ולעומס הכלול במילויו

נושאים: חינוך, בית שמש, מעוז ביגון
מעוז ביגון
מעוז ביגון
מעוז ביגון
מעוז ביגון
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: