נפתח סניף למכון מור בבית שמש

במרכזי השירות של מור תמצאו את מיטב המומחים במגוון תחומים, העושים שימוש בציוד מתקדם שמעניק מהימנות מירבית לבדיקות ולאבחנה רפואית. עכשיו נפתח סניף גם בבית שמש.

המכון בבית שמש
המכון בבית שמש

תחם חדש של מכון מור נחנך בעיר בית שמש
200,000 תושבי בית שמש והסביבה יקבלו עתה שירותי רפואה דיאגנוסטיים מתקדמים קרוב לביתם

במעמד ד"ר עליזה בלוך, ראש העיר בית שמש , אלי כהן מנכ"ל כללית, יורם סגל, מנכ"ל מור הנכנס וסמנכ"ל חטיבת הקהילה בכללית, מיכאל מישורי דרעי, מנהל מחוז ירושלים ומוטי פישמן, מ"מ. מנכ"ל מכון מור נחנך בשבוע שעבר מתחם חדש של מכון בעיר בית שמש.

אלי כהן, מנכ"ל כללית: "שמח לברך על חנוכת המתחם של מכון מור בית שמש. אנשי צוות מקצועיים ומובילים בתחומם יפעילו את המכשור הרפואי המתקדם והחדיש ביותר שיעמוד לרשות תושבי בית שמש והסביבה. המתחם ישדרג את השירותים הרפואיים ללקוחות כללית ווייתר את הצורך להיטלטל לבתי החולים מחוץ לעיר לביצוע בדיקות. השירות כאן מונגש, זמין ומותאם לצורכי הקהילה. זוהי רפואת הקהילה של כללית במיטבה - רפואה שפוגשת את המטופל לא רק בחולי, אלא גם בבריאות. רפואה ששמה דגש על הטיפול המצוין ועל חווית המטופל איכותית ומיטיבה".
מתחם חדש המשתרע על שטח של 500 מטר, מרשים, מותאם לצורכי הציבור וקצב התפתחות האוכלוסייה בעיר בית שמש ישרת את הבאים ויציע מגוון סוגי בדיקות אבחון מתקדמות: ממוגרפיה, אולטרסאונד שד, בדיקת צפיפות העצם לגילוי אוסטאופורוזיס, בדיקות אקו לב, הולטר לחץ דם והולטר לב. כמו כן יינתנו שירותים של מעבדת שינה ביתית: אבחון דום נשימה בשינה וטיפול בהפרעות שינה . שירות נוסף שיעמוד למטופלי כללית במכון מור - מדרסים בהתאמה ממוחשבת.

ד"ר עליזה בלוך, ראש העיר בית שמש: אנחנו בעיר בית שמש לוקחים אחריות גם על עולם הבריאות. פתיחת מכון מור כאן זה עוד עוגן עסקי לעיר בית שמש ועוד עוגן שירותי שאותו אנחנו מעניקים לכלל התושבים שלנו. אנחנו נמשיך לקחת אחריות על עולם הבריאות ולהרחיב את מעגל השירותים לתושבי העיר. בריאות לכולם".

"אני שמח ונרגש לפתוח את המתחם החדש של מכון מור. אנחנו הראשונים והחלוצים בקניון. פעלנו ימים ולילות על מנת לפתוח את המתחם כדי לספק שירותים בהקדם האפשרי. ואכן עמדנו ביעד לו"ז לסיום הבינוי ופתיחת הסניף כמתוכנן. מדובר בבשורה משמעותית לתושבי בית שמש והסביבה", מוסיף מ.מ. מכון מור מוטי פישמן.

גולת הכותרת במתחם החדש היא ללא ספק המכשיר לבדיקת סי. טי. מכשיר הסי. טי. הפועל במתחם של מכון מור בקניון השדרה הוא בין המתקדמים בשוק ומעבר לעיצוב החדשני וגודלו הקטן ,הוא מופחת קרינה , כך שגם הטכנאי יכול לשהות בחדר בזמן ביצוע הבדיקה לצידו של המטופל. במקום יבוצעו כל סוגי בדיקות הסי. טי. האבחנתיות, כולל בדיקות של גילוי מוקדם, דוגמת סי. טי. ריאה וקולונוסקופיה וירטואלית. האחרונה היא בדיקה שלא מצריכה הרדמה, אינה פולשנית ומבוצעת לצורך איתור מוקדם של סרטן המעי הגס. בהמשך ניתן יהיה לבצע גם צנתור לב וירטואלי לגילוי בעיות לבביות.

"כללית, קופה מובילה במקצועיות ובחדשנות ממשיכה להיות ראשונה שמנגישה לתושבי העיר בית שמש וסביבתה את השירותים המתקדמים. פתיחת מכון מור זוהי סנונית הראשונה למהפכה הבריאותית שכללית מובילה בעיר. השלב הבא הוא פתיחת מכון לרפואה יועצת ומרכז לבריאות האישה בקניון השדרה, נוסף למרכז הפועל היום בביג בית שמש. כללית תמשיך להביא לתושבי בית שמש ערך מוסף של שירותי בריאות מתקדמת במטרה לספק את כלל השירותים הרפואיים הנדרשים תחת קורת גג אחת, מבלי להיטלטל אל מחוץ לעיר", מסכם מיכאל מישורי דרעי, מנהל מחוז ירושלים.

מכון מור, היא רשת המרכזים הרפואיים-דיאגנוסטיים הגדולה והמתקדמת מסוגה עם 28 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ. מדי שנה מבוצעים במור כ- 1,000,000 בדיקות וטיפולים.

נושאים: כללית, מכון מור, בית שמש
המכון בבית שמש
המכון בבית שמש
המכון בבית שמש
המכון בבית שמש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: