חדש: גונבים גם מצלמות אבטחה

לאחר שנעצרו על ידי בלשי המשטרה כשמצלמת אבטחה משטרתית שנגנבה נמצאת ברשותם, הוגש היום כתב אישום על ידי התביעה המשטרתית כנגד שני תושבי המרכז.

המצלמה הגנובה צילום: דוברות המשטרה
המצלמה הגנובה צילום: דוברות המשטרה

בתאריך 26.8 נגנבה מצלמה משטרתית המוצבת בדרום העיר בית שמש ואשר משמשת לסיוע במניעת עבירות פליליות ועבירות רכוש בפרט, הפוגעות בביטחון הציבור. מדובר במצלמה משוכללת בשווי נאמד של למעלה מ-380,000 ש"ח.

מיד עם היוודע המעשה, החלה חקירה סמויה בתחנת המשטרה בבית שמש תוך מאמץ רב להתחקות אחר החשודים. במסגרת חקירה זאת, נודע למחלק החקירות והמודיעין בתחנת המשטרה אודות כוונת החשודים לרכוש ספק מתח חשמלי למצלמה מסוג זה באזור השרון.

בפעילות מודיעינית ומבצעית מהירה בתאריך 30.8, נפרסו כוחות בילוש סמויים בסמוך וכעבור זמן מה הבחינו הבלשים ברכב בו שני החשודים. לאחר שהחנו את רכבם, יצאו החשודים כאשר אחד מהם אוחז במצלמה המשטרתית בידו ובשלב זה ביצעו הבלשים את מעצרם של השניים.

החשודים, תושבי לוד בשנות ה-20 לחייהם, הועברו לחקירת המשטרה בבית שמש ומעצרם הוארך לטובת מיצוי פעולות החקירה בעניינם. מחקירת המשטרה עולה, כי אחד הנאשמים הגיע במועד האירוע אל מתחם בו מוצבת בין היתר המצלמה, טיפס ועבר את הגדר ההיקפית ובהמשך טיפס על מגדל שעליו מותקנת אותה מצלמה, חיבל בארון התקשורת וגנב את המצלמה מהמקום.

בהמשך לכך, בתאריך 30.8 יצר קשר טלפוני הנאשם השני עם חברת תקשורת אשר התקינה את המצלמה וביקש לרכוש עבורה ספק מתח לצורך הפעלתה. כעבור שעות ספורות הגיעו הנאשמים אל סמוך לבית העסק באזור השרון, שם המתינו להם בלשי תחנת בית שמש שביצעו כאמור את מעצרם.

היום, לאחר שמוצו כלל הפעולות וגובשה תשתית ראייתית נגדם, הגישה שלוחת תביעות מחוז ירושלים כתב אישום כנגד השניים לצד בקשה למעצרם עד לתום ההליכים.

נושאים: משטרה, פלילים, ביטחון אישי, בית שמש
המצלמה הגנובה צילום: דוברות המשטרה
המצלמה הגנובה צילום: דוברות המשטרה
המצלמה הגנובה צילום: דוברות המשטרה
המצלמה הגנובה צילום: דוברות המשטרה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: