נפטר לבית עולמו זקן מועצת חכמי התורה של ש"ס הרב שמעון בעדני זצוק"ל.

בין המביעים צער גם סגן שר החקלאות וראש העיר בית שמש. ההלוויה בצהריים בבני ברק.

אבוטבול בביקור אצל הרב בעדני
אבוטבול בביקור אצל הרב בעדני

הבוקר התבשרנו בשורה קשה על פטירתו של זקן מועצת חכמי התורה של ש"ס הרב שמעון בעדני זצ"ל. זה ימים ארוכים בהם התמודדו צוותי הרפואה להחזיק עוד ועוד את גופו של הרב בעדני, הכל מאיתו יתברך.

ראשוני המביעים צער על פטירתו היו ראשי העיר, סגן השר משה אבוטבול פרסם בהודעה סטויטר את ההודעה הבאה: אבי אבי רכב ישראל ופרשיו, נפלה עטרת ראשנו ותפארתנו, נצחו אראלים את המצוקים ונשבה ארון ה׳, מורנו ורבנו פאר הדור והדרו הגאון הגדול, מרן הרב שמעון בעדני זצוקללה״ה , זקן מועצת חכמי התורה. כבה נר המערבי ושר גדול נפל בישראל, ‏וכל בית ישראל יבכו את השריפה אשר שרף ה׳"

אחריו, העלתה ראש העיר ד"ר עליזה בלוך גם היא הודעת השתתפות בצער: "יחד עם רבבות מכל בית ישראל אבלה וכואבת את הסתלקותו של זקן מועצת חכמי התורה הרב שמעון בעדני זצ"ל. פאר של תורה וחינוך עבור רבבות. תלמידיו וכל ממשיכי דרכו ישאו את תורתו ודרכו לאורך ימים ושנים" ונאמר אמן.

ההלוויה כך נקבע תתקיים היום בצהריים, בשעה 13:00 בבני ברק, כל מוסדות התורה ישבתו אז מלימוד התורה ומצווים להצטרף למסע ההלוויה שיצא מבית מדרשו של הרב. לגבי תחבורה אל בני ברק, מומלץ להגיע בתחבורה ציבורית ולא ברכב פרטי.

נושאים: בני ברק, מועצת שס, הרב שמעון בעדני, בית שמש
אבוטבול בביקור אצל הרב בעדני
אבוטבול בביקור אצל הרב בעדני
אבוטבול בביקור אצל הרב בעדני
אבוטבול בביקור אצל הרב בעדני
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: