נפגש עם כולם - הבאה בתור היום השרה מירי רגב

גרינברג סובל מהיעדר שרים בהרכב הממשלתי. אל תופתעו אם בימים הקרובים תתבשרו על עוד שרי ליכוד מוזמנים לעטוף את גרינברג בעטיפה ממלכתית.

ברכה מהאדמור מסלאנים
ברכה מהאדמור מסלאנים

אמרנו לכם, שמואל גרינברג הוא אדם טוב. נפגש עם כולם. רק תבקש ותזכה לפגישה איתו... ואם אתה אדמו"ר בכלל אין ספק שגרינברג אפילו ירוץ אליך לבית. גרינברג רץ לכנסת, לפגישת עבודה בלשכתו של יו"ר ועדת הפנים ח"כ הרב יעקב אשר. מה תוכן הפגישה? מה היו הנושאים? כאשר נדע נפרסם. בינתיים רשמו ביקור- גרינברג נפגש עם יו"ר ועדת הפנים. נדמה לי מפגש ראשון של ראש עיר בארץ (!!!) עם יו"ר ועדת הפנים.

וכאשר מתארח בעיר אדמו"ר, גרינברג מתלווה לסגנו ולממלא מקומו, להגיע לכבוד הו"ק האדמור מסלאנים, שמתארח בימים אלו בעיר. האדמו"ר בירך את ראש העיר ואת סגנו על היבחרם ואיחל להם הצלחה רבה בתפקידם ושיזכו לקדש שם שמים בשליחותם למען כלל תושבי העיר.

מן הידוע שגרינברג 'סובל' מהיעדר נציגות ברוכה בממשלה (פרוש, אגו"י, גולדקנופף שיכון) לכן ישתדל למלא חיסרון זה במפגש עם בעלי תפקיד לא פחות חשוב כמו יו"ר ועדת הכספים. שרים? זו אופרטה אחרת... למלא את המשבצת הזו ביומנו יש את ש"ס, חיים ביטון שר במשרד החינוך הגיע אתמול לפגישת עבודה. והיום שותפה אחרת בקואליציה- הליכוד מביאה את מירי רגב- שרת התחבורה. אז לא אלמן ישראל... אל תופתעו אם בימים הקרובים תבשרו על עוד שרי ליכוד מוזמנים לעטוף את גרינברג בעטיפה ממלכתית.

מהתמונות שהוצאו מהמפגש עם ביטון, נכח גם ראש מנהל הכספים בעירייה אריה ברדוגו. האם ביטון הביא בשורה כלכלית למערכת החינוך המקומית? לא נמסר ולא מגלים לנו, הם נפגשו, את כל היתר תדמיינו בראשכם.

וחזרה למפגש עם רגב, מוגדרת הפגישה כפגישה מקצועית. בתחילה הוזמנו עיתונאים, בשעת חצות נדרש דובר העירייה יוסי ריינר להוציא הודעת תיקון. "מאחר וישיבת העבודה עם השרה רגב מחר במליאת מועצת העיר תתקיים במעמד דרג מקצועי נרחב ממשרד התחבורה ומעיריית בית שמש, לא תתאפשר כניסת עיתונאים. כמקובל, ישיבה מקצועית אינה פתוחה לסיקור.". אנחנו ביקשנו הבהרה להודעה. מי אנשי המקצוע שינכחו בפגישה עם רגב? אפשר לקבל את על הרשימה... עד רגע העלאת הידיעה לא זכינו למענה.

וגם שאלנו: מה יש להסתיר בפגישת עבודה מקצועית שעיתונאים לא יכולים לסקר? תתרגלו. יעבירו לכם מה שהם רוצים שתדעו...

נושאים: בית שמש, עירייה, גרינברג, ביקורי שרים
ברכה מהאדמור מסלאנים
ברכה מהאדמור מסלאנים
ברכה מהאדמור מסלאנים
ברכה מהאדמור מסלאנים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: