נערה עם צרכים מיוחדים חולצה בשלום לאחר שנפלה במדרון הר

יחידה לחילוצים מיוחדים (יל"מ) וצוות כיבוי מתחנה אזורית בית שמש הוזעקו למקום. לאחר הערכת מצב, הוחלט לחלץ את הנערה באמצעות מערכת חבלים הקשורה לאלונקה

הפינוי צילום כב"ה
הפינוי צילום כב"ה

צוותי כיבוי והצלה חילצו ביום העצמאות בשלום נערה עם צרכים מיוחדים, לאחר שנפלה בטיול במדרון בפארק בגין, סמוך למבוא ביתר. הדיווח על האירוע התקבל במוקד 102 של כבאות והצלה ישראל בסמוך לשעה 14:30. על פי הדיווח, הנערה, שמתניידת באמצעות כסא גלגלים, נפלה לתוך מדרון בעומק של כ-6 מטרים ונזקקה לחילוץ.

יחידה לחילוצים מיוחדים (יל"מ) וצוות כיבוי מתחנה אזורית בית שמש הוזעקו למקום. לאחר הערכת מצב, הוחלט לחלץ את הנערה באמצעות מערכת חבלים הקשורה לאלונקה. לוחמי יל"מ של מרחב בית שמש ביצעו את החילוץ בזהירות ובמקצועיות, והנערה חולצה בשלום. מצבה מוגדר קל על ידי גורמי הרפואה.

רשף איציק חזן, מפקד יחידת יל"מ כב"ה תחנה אזורית בית שמש, ציין כי "מדובר בנערה עם צרכים מיוחדים שמתניידת עם כסא גלגלים. היא נפלה לתוך מדרון בעומק של כ-6 מטרים ונזקקה לחילוץ, דבר שגרם לחילוץ להיות מורכב. בהגיענו למקום, לאחר הערכת מצב, הוחלט לחלץ את הלכודה באמצעות אלונקה ולהעלות אותה במדרון ההר על ידי ציוד חילוץ של מערכת חבלים. יחידת יל"מ ביחד עם גורמי הרפואה חילצו את הלכודה בשלום."

נושאים: לוחמי יל, כיבוי אש והצלה, בית שמש
הפינוי צילום כב"ה
הפינוי צילום כב"ה
הפינוי צילום כב"ה
הפינוי צילום כב"ה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: