נעצר בחשד לפלילים והחוקרים נחשפו גם לעבירות תנועה

במסגרת החקירה, נחשפו חוקרי המשטרה מתחנת בית שמש כי החשוד הצעיר תיעד עצמו במספר סרטונים נוהג ברכב, זאת על אף שלא הוציא רישיון נהיגה מימיו.

סמים צילום: משטרת ישראל
סמים צילום: משטרת ישראל

מאבק המשטרה בעברייני תנועה מסוכנים: שיתוף פעולה בין יחידות המשטרה בירושלים, חשפו ראיות כי חשוד בפלילים מבצע בנוסף גם עבירות תעבורה חמורות- נוהג ללא רישיון נהיגה ומתעד זאת בסרטונים. במקרה נוסף אמש, נתפס על ידי שוטרי התנועה צעיר נוהג ללא רישיון נהיגה בהשפעת סמים כשברשותו כחצי קילוגרם חומרים חשודים כסם מסוג קריסטל ו-"נייס-גיא".

מאבק המשטרה בעבירות התעבורה החמורות כחלק ממאבק נחוש בתאונות הדרכים וסיכון חייהם של ציבור משתמשי הדרך, מניב לא אחת גם מעצרם של נהגים שאינם בוחלים במעשיהם באופן מודע תוך ביצוע עבירות תנועה מסכנות חיים באופן ממשי ותוך זלזול מוחלט בחוק ובחיי ציבור הסובבים.

כך בימים האחרונים, במסגרת חקירה פלילית בגין עבירות של סחיטה באיומים המתנהלת בתחנת בית שמש מרחב ציון ובה מעורב חשוד תושב העיר בית שמש, בוצעו מגוון פעולות חקירתיות על פי צו בית משפט שניתן לשם כך כחלק משיתוף פעולה חקירתי כלפי החשוד, יחד עם יחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים.

במסגרת החקירה, נחשפו חוקרי המשטרה מתחנת בית שמש כי החשוד הצעיר תיעד עצמו במספר סרטונים נוהג ברכב, זאת על אף שלא הוציא רישיון נהיגה מימיו.

בעקבות ממצאים אלו, הועבר החשוד ונחקר ביחידת התנועה המרכזית ירושלים בגין עבירות נהיגה ללא רישיון ובסיומה נשלח למעצר בית בן 5 ימים. כבר בתחילת השבוע הקרוב, צפויה יחידת תביעות תעבורה ירושלים להגיש נגדו כתב אישום בגין מעשיו שמסכנים את ציבור משתמשי הדרך ובין היתר, גם את החשוד עצמו.

בפעילות נוספת אמש שערכו בלשי יחידת התנועה המרכזית, נתפס נהג חשוד (24) תושב עטרות שבצפון העיר ירושלים נוהג ברכב על אף שלא הוציא רישיון נהיגה מימיו. במהלך חיפוש שערכו בלשי יחידת התנועה, אותרו ונתפסו חומרים החשודים כסם מסוג "נייס גיא" במשקל של כחצי ק"ג וכסם מסוג קריסטל במשקל של כ-4 גרם.

החשוד עוכב לחקירה ביחידת התנועה שבמסגרתה אף בוצע לחשוד בדיקת שתן בעקבות חשד כי נוהג בהשפעת חומרים אסורים, חשד שאומת תוך זמן קצר לאחר שהתקבלה תוצאה חיובית לשימוש בחומר חשוד כסם מסוג קוקאין. כנגד הנהג החל הליך דין תעבורתי מזורז כך שכבר בקרוב הוא צפוי להתייצב בפני בימ"ש תעבורה לדיון בעניינו.

רס"מ אלי מטלוב מיחידת התנועה המרכזית במחוז ירושלים, ציין- "שוטרי מערך התנועה במחוז ירושלים פועלים לילות כימים, באופן גלוי וסמוי ובדרכים יצירתיות, כחלק ממאבק עיקש של משטרת ישראל בתאונות הדרכים ובכלל זה, לאכיפת עבירות התעבורה החמורות ולאיתור נהגים עוברי חוק המבצעים עבירות מעין אלו. כך ביממה האחרונה ולאורך כל ימי השנה בפרט, אמש בוצעו פעולות אופרטיביות כלפי שני חשודים צעירים המבצעים עבירות תעבורה של נהיגה ללא רישיון נהיגה כלל, האחד תיעד את מעשיו ואילו האחר, נוהג על פי החשד בהשפעת חומרים אסורים וברשותו ברכב חומרים חשודים כסמים. שוטרי מערך התנועה בירושלים ימשיכו לפעול במשימת הצלת ושמירת חייהם של משתמשי הדרך, מחד, וטיפול נחוש בעברייני תנועה, מאידך".
-----

נושאים: משטרת ישראל, פלילים, נהיגה ללא רישיון
סמים צילום: משטרת ישראל
סמים צילום: משטרת ישראל
סמים צילום: משטרת ישראל
סמים צילום: משטרת ישראל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: