גנב רכב ברמלה נתפס בתרקומיה ע"י מגב מטה יהודה

גנב רכב במרכז הארץ ונהג בו על אף שלא הוציא רישיון נהיגה מימיו, עד שנעצר על ידי שוטרי משמר הגבול מתחנת מטה יהודה.

צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל

גניבת רכב בישראל הפכה להיות שעשוע נחמד להתעשר בו. בלילה אחד אפשר לגנובב רכב ולהפסיק לעבוד חודש שלם, מכירת חלקיו או שימוש ברכב הגנוב בשטחי יהודה ושומרון הפכו למציאות. במשטרה לא מוותקת ונלחמת בכל הכלים העומדים לרשותה. הנה עוד סיפןר, הפעם על גניבת רכב ברמלה שנעצר רק במחסום תרקומיא.

חוקרי תחנת מג"ב מטה יהודה השלימו בימים האחרונים את פעולות החקירה של נאשם תושב ערערה בנגב שנעצר לאחרונה נוהג ברכב שנגנב מהעיר רמלה. אתמול הוגש נגדו כתב אישום בבית המשפט על ידי עידית התביעות המשטרתית.

מחקירת המקרה ועל פי עובדות כתב האישום שהוגש, בתאריך 4.6 באישון לילה, הגיע הנאשם לעיר רמלה. לאחר שהתפרץ הנאשם לרכב בכך שניפץ את חלון הרכב הסמוך למושב הנהג נכנס פנימה, פירק את מתג ההתנעה של הרכב והניעו באמצעות מכשור ייעודי.

בהמשך לכך, נהג הנאשם ברכב ואף הגיע למהירות של 159 קמ"ש, נסע בכביש 35, כל זאת על אף שלא הוציא רישיון נהיגה מימיו, בין השאר בכביש 35 לכיוון מעבר תרקומיא, שם נעצר על ידי כוחות מג"ב מטה יהודה, כאמור.

לאחר מעצרו, הנאשם הועבר לחקירה בתחנת מט"י ומעצרו הוארך בבימ"ש לטובת מיצוי החקירה בעניינו. לאחר שכאמור התגבשה תשתית למעשיו, הגישה יחידת התביעות המשטרתית את כתב האישום נגדו אתמול בבימ"ש בגין עבירות של פריצה לרכב, גניבת רכב, חבלה במזיד ברכב, נהיגה ללא רישיון נהיגה כלל ונהיגה ללא ביטוח.

רפ"ק עו"ד דנית גרינשטיין, קצינת אגף החקירות והמודיעין בתחנת מטה יהודה ציינה כי- "מדובר בפעילות נחושה לשמירת רכושו ובטחונו של אזרח ומאידך טיפול בלתי מתפשר נגד עברייני הרכוש באשר הם. פעילות משולבת זאת בה נטלו חלק בלשי מג"ב לצד יחידת המודיעין בתחנה, הובילה למעצרו של הנאשם שגנב רכב במרכז הארץ וחלף בדרכו לשטחי איו"ש באזורנו, מתוך תקווה להשלים את הפשע שביצע, אך פעילות זאת שנערכה באותו הלילה, סיכלה את מחשבתו הפלילית והוא ישנה מאחורי סורג ובריח".

נושאים: גניבת כלי רכב, משטרת ישראל, מגב מטה יהודה. מחסום תרקומיא
צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: